الاعضاء الVIP
محمود محمد Pro المستخدم أخفى الأرباح
Ahmed Adel Vip Founder المستخدم أخفى الأرباح
أكثر الأعضاء تحقيق للأرباح هذا الاسبوع
Fox المستخدم أخفى الأرباح
Ahmed Adel Vip Founder المستخدم أخفى الأرباح
Hager Awaad حقق

$4.50

هذا الإسبوع
Mahmoud حقق

$4.38

هذا الإسبوع
Ahmed حقق

$3.85

هذا الإسبوع
Mohamed Ahmed Sayed حقق

$2.94

هذا الإسبوع
osama hashem حقق

$2.76

هذا الإسبوع
Habibo311 حقق

$2.55

هذا الإسبوع
Mohamed Ebrahim حقق

$2.45

هذا الإسبوع
aymen حقق

$2.22

هذا الإسبوع
انتقام اسراء معا الجن

انتقام اسراء معا الجن

الجزء.        الاول            والثانى.            والثالث

من قصةاسراء ومحمد/كان في ولد وبنت خالتو

كانو الاتنين في سن بعض عندهم 18 سنة 
الولد اسمه محمد والبنت اسراء 
كان محمد عندو شهوة من ناحية اسراء لأنها كانت جميله جدا وهي كانت بتحبو اوووي 
وفي يوم عيد ميلاد محمد جات اسراء البيت اول واحده 
ومحمد كان لوحده 
وعارف أن أهلهم هيتاخرو برة 
قالها: تعالى نلعب زي زمان عريس وعروسة راحت ضاحكة وقالتله احنا كنا صغيرين 
بس عشان بتحبه سلمتلو نفسها قلع وهي ساكتة لحد ما بدأ يعمل معاها الجماع وشرفها ضاع 
نضفو كل حاجة مكانهم 
وبعد ما أهلهم رجعو وعملوا العيد ميلاد 
تاني يوم كلمت محمد قالتله انت لازم تتجوزني قالها حد قالك سيبيلي نفسك قالتله انا بنت خالتك معقول هتبعني 
قالها دة انتى بعتي نفسك وشرفك مش عايزاني انا ابيعك 
راحت هربانة من البيت وراحت مكان لايعرفو احد وكانها تعرف المكان ده منذو سنوات وبعد فتره محمد رن عليها وقالها انا عايز منك
الام طبعا حاسه ببنتها انها مكسوره من حاجه بس عدت الموضوع بمزاجها 
اسراء عده عليها ايام كتير وهي عايشه في عذاب وفي الاخر بعد تفكير كتير عشان ماتتفضحش قررت تنتحر بس بردو الانتحار مش سهل
""""
علي اي حد وكانت في كل ليله بتفكر نتتحر ازاي 
بس كانت متردده لانها هتموت كافره لو انتحرت
لحد ما جه اليوم اللي قررت تنتحر في ..
وفي ليله ومامتها وباباها نايمين جابت اسراء موس 
دخلت الحمام وقفت وبصت في المرايه علي نفسها 
كان وشها شاحب جدا وتحت عنيها اسود من كتر الحزن والعياط 
نفسها صعبت عليها وانهارت من العياط 
وفي لحظه مسحت دموعها وقعدت علي الارض في الحمام 
ومسكت الموس وعورت شريين ايديها 
ومجرد انها شافت الدم خارج من ايديها بغذاره 
خافت جدا وبدات انفاسها تعلي وانهارت
وراحت مصوته بصوت عالي وفقدت الوعي 
الام والاب ومحمد ومامت محمد في المستشفي 
واسراء في غرفة العمليات ولما العمليه خلصت
مامت اسراء وباباها ومامت محمد دخلو يطمنو علي اسراء
محمد شاف الدكتور خارج من غرفة العمليات
جري وراه بسرعه وقالو هو في اي يادكتور ايه حصلها
الدكتور: هي البت دي عبيطه هي ازاي تعمل كدا في نفسها 
محمد: ليه يادكتور هي عملت ايه 
الدكتور: عورت نفسها ونذفت دم كتير
ودا غلط علي الجنين اللي في بطنها 
هي مش عارفه ان هي حامل ولا ايه 
والتهور اللي هي بتعملو دا غلط علي اللي في بطنها
انا لازم اكلم باباها وماماتها عشان يعقلوها شويه 
محمد اتصدم لما سمع الكلام دا من الدكتور 
محمد قال لا لا يادكتور ماتقولهمش حاجه لان دي مراتي وانا عايز اعملها مفاجأه لحماتي وحمايه 
الام والاب لقيو محمد واقف مع الدكتور 
الام ايه يادكتور طمني علي بنتي هي حالتها ايه دلوقتي 
الدكتور بص لمحمد جامد وقال لا هي مافيهاش حاجه 
هي تاخد بس الدوه اللي انا هاكتبلكم عليه دا
وتغير علي الجرح دا مره في اليوم 
فاقت اسراء لقيت نفسها في المستشفي 
اسراء من جواها فرحت انها مامتتش لانها هاتكون ميته كافره
بس بردو هي لسه في مشكلتها ومشكلتها لسه ماتحلتش 
لقيت مامتها وباباها وخالتها ومحمد قعدين 
الام ايه يابنتي اللي انتي عملتي في نفسك دا ليه يابنتي بتعملي فينا كدا 
اسرء :____ مش بترد 
الام يابنتي كلميني وماتغلبينيش معاكي قوليلي هو في حد مزعلك ولا حاجه عشان تعملي في نفسك كدا 
اسراء___ مش بترد 
وبعد صمت طويل من الجميع 
اسراء وماماتها وباباها روحو البيت ومحمد ومامتو روحو 
اسراء دخلت قوضتها ونامت من غير ماتتناقش مع حد .
"
الساعه 4:34 الفجر اذن 
اسراء صحيت اتوضت وصلت ودعت ربنا بكل اللي في قلبها وقرأت قرآن 

الساعه 5:10 تليفون اسراء رن
اسراء شافت لقيت محمد هو اللي بيرن 
وبعد تفكير كتير ردت 
اسراء: الو( برهفة ومستنيا الامل يرجعلها تاني) بعد اللي حصلها فجأه.... 
لمتابعة الجزء الثاني
..
..
الجزء التانى من قصه اسراء و محمد

ردت اسراء الو محمد عملت كده ليه فيا 
انا عملت ايه خسرت كل حاجه 
- شششششششش اسراء انا بحبك و عمرى م هسيبك انا ندمت على كل حاجه ندمت ان خليت نقطه دم تنزل منك عشانى انا ندمااان 
هى من كتر فرحتها بكلامو الدموع نزلت من غير ما تحس مامتها دخلت عليها 
بتكلمى مين يا اسراء و بتعيطى 
. مش بكلم  يماما سبينى ارتاح بس 
اتصلت تانى ايوه  يمحمد يعنى عرفت غلتطك 
- ايوه عرفت  باسراء و مش هسيبك 
- بجد  بمحمد 
- طبعا ، بس عايز اقولك على حاجه محدش يعرفها غيرى الدكتور قالى انك حامل منى 
هى في اندهااش 💔😨 بتقول ايه 
- متخفيش يا اسراء مش هسيبك تانى متخفيش انا معاكى اهدى بس 
هى هديت ، طيب  يمحمد هنعمل ايه هتيجى لبابا امتا 
- لا ي اسراء انا هاجى بس مش دلوقت 
- اذاى يعنى 
بصى  باسراء دلوقت متنسيش اننا قرايب و كلام الناس كتير و لو اتخطبنا و لحد ما نتجوز هيبان عليكى الحمل و محدش هيسبنا في حالنا و احنا كده كده هنتجوز يبقى نتجوز بفضيحه ولا نتجوز من غير فضيحه يا اسراء 
- لا نتجوز من غير فضيحه بس اذاى 
بصى يا اسراء الى في بطنك لازم ينزل و انا اوعدك بعدها اجى و اتقدم عادى 
انت بتقول ايه  يامحمد الى انت بتقولو ده محتاج حجات و ترتيب كتير ده غير ان لسه تعبانه و بابا و ماما لسه هيفضلو يقولو عملتى كده ليه 
- اوعى يا اسراء تعرفى حد حاجه ده بينى و بينك بس انا مش هتجوز بفضيحه يا اسراء اسمعى كلامى بس 
- عدى اسبوع 
اتصل محمد باسراء 
اسراء بكره ان شاء الله هنتقابل الصبح عشان نعمل العمليه عشان نبقى مع بعض يا حبيبتى 
- انا خايفه اوى يا محمد 
- متخفيش انا معاكى 
تانى يوم اتقبلو و دخلو للدكتور 
- انا خايفه يا محمد اوى 
- متخفيش انا معاكى ده كلو عشان نبقى مع بعض 
- طيب خليك جنبى هنا 
- مش هينفع هستناكى بره ربع ساعه و نبقى مع بعض من غير اى عواقب 
طلع بره و هى جو و التوتر ماليها 
الدكتور ، مالك خايفه ليه هى اول مره ولا ايه يا عسل 
هى ، ايوه يا دكتور 
- طيب ما نخليها مره تانى طيب و ابتدى يلمس جسمها 
هى ايه ده و فجأه صويت عالى يااااا محمد الحقنى 
محمد جرى على الاوضه و فتح و فجأه .......
لو عجبك اكتب تم 
ولمتابعه الجزء الثالث علق ب 10 ملصقاات و #فولو للاكونت
عشان في الجزء التالت يجيلك اشعار..
...
...
الجزء الثالث من قصه اسراء و محمد 
- الدكتور ، مالك بس يا عسل هى اول مره ولا ايه 
- اسراء ، ايوه يا دكتور 
- طيب ما نخليها تانى مره و ابتدى يحط ايدو على جسمهاا 
هى ايه الى بتعملو ده و فجأه صويت عالى ، ياااااامحمد الحقنى 
_ جرى محمد على الاوضه و فتح الباب 
- ايه فيه ايه يا اسراء 
_ شوف الدكتور يا محمد بيعمل ايه و هى بتعيط 
و هنا كانت تانى و اكبر من الصدمه الى فاتت لاسراء ، محمد واقف باصص في الارض و الدكتور على وشو ابتسامه قذره ليها 
محمد ، انت ساكت ليه بقولك الدكتور عايز ...
الدكتور - متقولها يا محمد فيه ايه هى متعرفش 
اسراء - معرفش ايه بالظبط فيه ايه يا محمد انطق ، و هى منهاره من العيااط 
محمد - اسراء العمليه بتاعتك هتتكلف 7 الاف جنيه عملت كل حاجه لحد ما جمعت نص المبلغ و الباقى الدكتور قالى انا هعمل زى ما عملت  لالنص التانى بس لو عجبتنى 😔
اسراء - و هى بتتمنى انها مكنتش جت الدنيا ،بصوت حزين قالت 
_ يعنى انت متفق معاه يا محمد على ده ، انت ، ااااااااااه يااااارب خدنى
- متخفيش يا اسراء انا معاكى كل ده غصب عنى بجد انا عايزك 
- مش عايزه اسمع منك حاجه 
بكسره نفس ووامل ، اطلع بره يا محمد
محمد طلع ووهو شايف نفسو كلب و عنيه مليانه دموع 
الدكتور - ها ي اسراء هنعمل العمليه ولا تمشى
اسراء بانهيار للدكتور اعملهاااا و خلصنى 
عمل الى عملو و عمل العمليه و خرج الدكتور على وشو ابتسامه لمحمد 
- خلاص يا محمد عملت العمليه لاسراء تقتدر تبتدى من اول و جديد ههههه 
محمد باصص في الارض ، اسراء من ضهر الدكتور باصه لمحمد باحتقار 
- يلا ي اسراء نروح 
- نروح فين ملكش دعوه بياا انت زباله 
محمد عنيه في الارض و مليانه دموع و بيقولها 
- اعمل ايه مش معايا و خايف عليكى من الفضيحه و كلام الناس و عايزك ليا و اتا غلطان من الاول من جيت البيت يوم عيد الميلاد 
متزعليش منى يا اسراء انا اسف 
- اسف 💔 ، اسف على ايه ولا ايه 
- اسف انك ضحكت عليا و عملت الى عملتو ، ولا اسف عشان بعتنى و قلتلى انا مش هتجوزك ، ولا اسف عشان بعتنى للدكتور ولا اسف على ايه 
روحت اسراء البيت دخلت الحمام قفلت على نفسها ، قدام المرايه بتعيط على الى حصلها ، فضلت اكتر من ساعه ، جسمها اشعر مره واحده ، زى من يكون فيه حد معاها او حاسس بيها ،
و هى واقفه شافت خيال في المرايه ، و فجأه .........
لو عجبك القصه تابعني   لمتابعه الجزء الرابع 

التعليقات (0)
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقال بواسطة

مسابقة شهر فبراير منصة اموالي

  • المركز الاول سيربح

    25$+عضوية Vip لمدة شهر

  • المركز الثاني سيربح

    15$+عضوية Vip لمدة شهر

  • المركز الثالث سيربح

    10$+عضوية pro لمدة شهر

ستنتهي المسابقة خلال : 4 أيام من الآن

الأشخاص الذين حصلوا على أكبر عدد من النقاط في المنافسة حتي الان

Mohamed Mamdouh

عدد النقاط : 2179 نقطة

ايمان خشاشنة

عدد النقاط : 2112 نقطة

قصص وروايات ع كيفك

عدد النقاط : 2046 نقطة

Al-Fattany Beauty Channel

عدد النقاط : 1610 نقطة

محمود محمد

عدد النقاط : 1496 نقطة

مقالات مشابة
...إخلاء مسئولية: جميع المقالات والأخبار المنشورة في الموقع مسئول عنها محرريها فقط، وإدارة الموقع رغم سعيها للتأكد من دقة كل المعلومات المنشورة، فهي لا تتحمل أي مسئولية أدبية أو قانونية عما يتم نشره.