رواية الأسود يليق بك الفصل الخامس

رواية الأسود يليق بك الفصل الخامس

0 reviews

رواية الاسود يليق بك الفصل الخامس

#الخامس

نوره بعياط : ف في رقم بعتلي صور
و وانا بقمصا*ن نوم يماازن وبيقولي ان العذاب هيبتدي انا خايفه اويي.

مازن اخدها فى حضنه لكي يهدئها وهو بركان نار من جواه واقسم ان هو يجيب حقها.

مازن لقاها استكانت نيمها على السرير وهو بيبص بغموض.

اخذ الرقم وطلع من الشقه وهو بيروح لواحد صحبه شغال في شركة اتصالات يعرف الرقم بتاع مين.

وهنا كانت الصدمه لما.......

عند أهل نوره قرروا يروحو يزورها لكي يطمانو عليها.

كان عادل واقف بيفكر هيعمل ايه واخد قرار ان هيعمل.....

عند مازن كانت الصدمه لما الرقم كان متسجل باسم اخوه. 
مازن بغضب وانفعال راح الشقه بتاعته. 
وهو بيخبط جامد على الباب.

خالد فتح ولكن تفاجأ بي بوكس في وشه وهو متعصب جامد.

خالد بخبث : هو في اي انا مش فاهم حاجة.

مازن مسكه من هدومه وهو بيقول :
انت هتستهبل يا*******

خالد بغضب مزيف : متقووووول فييي اييه ولا انت بترمي بلاك على الناس وخلاص. 

مازن بغضب قال : انت الي بعت الصور لي مراتي. 
خالد ببرود : اه اصل هي الي كانت بتبعتهم ههههه شوفت بقى الشري"فه الي متجوزها.

مازن بغضب وتشتت : ا انت كداب ايوه كداب. 
خالد بصله بخبث وقال : لو مش مصدق اسألها.

مازن سابه بغضب ومشي.

خالد في الفون : تم ياريس اكل الطعم. 
هي : برافو عليك خالينا نهدا ونتفرج بقى. 
وضحكو بشر.

عدا اليل وجه يوم جديد.

نوره صحيت لكن اتصدمت لما......

كانت كارما خارجه من الحمام وداخله الغرفه بتاعتها لكن فاجأه صوتت بصدمه وزعر وو،،،،

فاتن صحيت من النوم لاقت علبه فتحتها لاقت فيها وو،،،

نوره صحيت لاقت مازن واقف بيبصلها بغضب عارم وقال : انتي الي بعتي الصور دي لخالد.

نوره بغضب :انت الزاي تتهمني بحاجه زيي كده انت اتجننت اكيد.

_كف قوي بينزل على وشها ووو،،،، 
فاتن صحيت لاقت علبه فتحتها وكان فيها فستان وجواب مكتوب فيه.

اجهزي لكتب الكتاب ابتسمت بشرود ووو،،،

كارما دخلت الغرفه لاقت تعبان وهو بيتحرك عليها ووو،،

    يتبع

رواية الاسود يليق بك الفصل الخامس

#الخامس

نوره بعياط : ف في رقم بعتلي صور
و وانا بقمصا*ن نوم يماازن وبيقولي ان العذاب هيبتدي انا خايفه اويي.

مازن اخدها فى حضنه لكي يهدئها وهو بركان نار من جواه واقسم ان هو يجيب حقها.

مازن لقاها استكانت نيمها على السرير وهو بيبص بغموض.

اخذ الرقم وطلع من الشقه وهو بيروح لواحد صحبه شغال في شركة اتصالات يعرف الرقم بتاع مين.

وهنا كانت الصدمه لما.......

عند أهل نوره قرروا يروحو يزورها لكي يطمانو عليها.

كان عادل واقف بيفكر هيعمل ايه واخد قرار ان هيعمل.....

عند مازن كانت الصدمه لما الرقم كان متسجل باسم اخوه. 
مازن بغضب وانفعال راح الشقه بتاعته. 
وهو بيخبط جامد على الباب.

خالد فتح ولكن تفاجأ بي بوكس في وشه وهو متعصب جامد.

خالد بخبث : هو في اي انا مش فاهم حاجة.

مازن مسكه من هدومه وهو بيقول :
انت هتستهبل يا*******

خالد بغضب مزيف : متقووووول فييي اييه ولا انت بترمي بلاك على الناس وخلاص. 

مازن بغضب قال : انت الي بعت الصور لي مراتي. 
خالد ببرود : اه اصل هي الي كانت بتبعتهم ههههه شوفت بقى الشري"فه الي متجوزها.

مازن بغضب وتشتت : ا انت كداب ايوه كداب. 
خالد بصله بخبث وقال : لو مش مصدق اسألها.

مازن سابه بغضب ومشي.

خالد في الفون : تم ياريس اكل الطعم. 
هي : برافو عليك خالينا نهدا ونتفرج بقى. 
وضحكو بشر.

عدا اليل وجه يوم جديد.

نوره صحيت لكن اتصدمت لما......

كانت كارما خارجه من الحمام وداخله الغرفه بتاعتها لكن فاجأه صوتت بصدمه وزعر وو،،،،

فاتن صحيت من النوم لاقت علبه فتحتها لاقت فيها وو،،،

نوره صحيت لاقت مازن واقف بيبصلها بغضب عارم وقال : انتي الي بعتي الصور دي لخالد.

نوره بغضب :انت الزاي تتهمني بحاجه زيي كده انت اتجننت اكيد.

_كف قوي بينزل على وشها ووو،،،، 
فاتن صحيت لاقت علبه فتحتها وكان فيها فستان وجواب مكتوب فيه.

اجهزي لكتب الكتاب ابتسمت بشرود ووو،،،

كارما دخلت الغرفه لاقت تعبان وهو بيتحرك عليها ووو،،

    يتبع

التعليقات ( 0 )
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقال بواسطة

المقالات

30

متابعين

25

متابعهم

2

مقالات مشابة