الاعضاء الVIP
محمود محمد Pro المستخدم أخفى الأرباح
Ahmed Adel Vip Founder المستخدم أخفى الأرباح
أكثر الأعضاء تحقيق للأرباح هذا الاسبوع
Fox المستخدم أخفى الأرباح
Ahmed Adel Vip Founder المستخدم أخفى الأرباح
Hager Awaad حقق

$4.50

هذا الإسبوع
Ahmed حقق

$3.85

هذا الإسبوع
BELKORCHI حقق

$3.74

هذا الإسبوع
Mahmoud حقق

$3.25

هذا الإسبوع
Mohamed Ahmed Sayed حقق

$2.94

هذا الإسبوع
Mohamed Ebrahim حقق

$2.87

هذا الإسبوع
osama hashem حقق

$2.76

هذا الإسبوع
mohamed حقق

$2.70

هذا الإسبوع
صاحبة القصه الجزء الثاني

صاحبة القصه الجزء الثاني

بارت ٢....
روحت المقابر علشان بيت عم محمود هناك 
لقيت عم محمود قالي مواعيدك مظبوطه 
و ضحك 
محمد : معلش اني اتأخرت كنت عاوزني
في ايه يا عم محمود 
عم محمود :هحكيلك حكايه الموتي 
محمد : ضحكت حكايه موتي ايه مش
فاهم 
عم محمود: امبارح حصل حاجه غريبه
اووي 
بص يا محمد انا عارف انك بتحب حكايات
الغريبه 
و ليها علاقه بالجن و عفاريت بس انا انهرضه 
مش هحكيلك حكايه الجن و عفاريت هحكيلك
حكايه الموتي 
محمد : طيب احكي يا عم محمود انا سمعك
مع اني مش مصدقك ان ميتين ليهم حكايه
دول ماتوا و شبعوا موت يا عم محمود بس
هسمع منك 
عم محمود: بكره هتصدقني و هتشوف
ان موتي ليهم حكايه
امبارح الصبح جلنا جثه ولد شاب عنده 
٢٠ سنه يا ابني 
و اهله كلهم بيعيطوا و ابوه و امه بيعيطوا
لان دا ضناها و مات و هو صغير 
فا فتحت القبر و نزلت نضفته كنست مكان
الجثه و بعدت الجثث التاني حططها جمب
بعض 
و كنت انا و ابوة بنزل جثه الشاب فا لقيت
ابوه حضنه و قعد يعيط سبته اصل الضنا
غالي فا سمعته و هو بيقوله هجيلك بكره
هجيلك بكره روحت خدت ابوه و طلعنا و
عزتهم و مشيوا تاني يوم فيه جثه جت جديده 
سئلت جثه منين دي لقتهم بيقولولي جثه
ابو الولد اللي اندفن امبارح انا اول ما عرفت انا اتصنمت مكان بقيت مش عارف اقول ايه
المهم نزلنا الجثه و حطها جنب ابنه علشان 
يكونوا جمب بعض و من بعد ما حطيت الجثه
جنب ابنه عمال اقول
التقي الاحباب التقي الاحباب التقي الاحباب 
و طلعت و قفلت التربه و عزيت و مشيت و
سبتهم انا من جوايا فرحان جدا انه جمب
بعض و رجعوا مع بعض تاني بس اللي
استغربته ان كان عارف و حاسس انه هيجي
ل ابنه بكره و بس كده يا ابني دا اللي كنت
عاوزه اقوله ليك
انا كنت قاعد متصنم بجد مش عارف اقول ايه 
محمد: عند حكايات تانيه يا عم محمود
عم محمود: حكايات كتيره اوووي بس كفايا
عليك انهرضه كده  تعالي بكره و هبقي
احكيلك تاني 
محمد : خلاص انا هاجي كل يوم 
بس انا مكنتش متخيل ان الموتي ليهم حكايه 
عم محمود : يا محمد يا ابني موت مش مجرد 
زي ما احنا مفكرين الموت عالم لوحده
عالم خاص ليه حكايات تشيب العقل 
يلا قوم امشي بقي و تعالي بكره 
قولت ل عم محمود ماشي و فعلا مشيت 
و قولت كل يوم هاروح له اعرف اكتر 
عن الموتي 
مش هخسر حاجه يعني 
و انا راجع علي طريق قابلت صحبي احمد
سلمت عليه و قعدنا نتكلم طول الطريق 
احمد: كنت بتعمل ايه عند مقابر اوعي تكون
بتدفن حاجه جوه يالا 
محمد : متخفش يا عم كنت عند عم محمود 
بيحكيلي حكايه الموتي 
احمد : حكايه موتي ايه يا عم انت هتصدق 
في كلام العبيط دا 
محمد: معرفش بس حاسس ان فعلا في 
أسرار في موت
احمد : لاء دا انت دماغك اتلحست بقا 
محمد : سيبك من موضوع دا
بص انا انهرضه لقيت كتاب اسمه *** و
فتحت و لقيت طلاسم و حكيت له كل حاجه
حصلت معايا و ازاي وقت مره بالسرعه دي 
احمد قعد يضحك 
احمد : اه و ايه كمان ايه الكلام الهبل اللي
بتقوله دا و لعنه *** و طلاسم و كلام فارغ
ايه هتلقيه فيك اصلا و انت اكبر شويه و سيبك
من الكلام الهبل دا هااااا 
انا سكت كنت بفكر في كلام احمد 
ممكن فعلا يكون كتاب فيك 
روحت و اتعشيت مع اهلي 
و ابويا سألني كنت فين قولت كنت عند 
احمد صحبي 
كدبت عليه علشان لو ابويا عرف اني 
روحت عند عم محمود كان مش هيسكت
لانه رافض اني دخلت كليه الاعلام
و مش بيحب يسمع اي حاجه عن الجن 
و ديما بيبعدني عن اني اتكلم عنهم او كده 
دخلت الاوضه بتاعتي اغير 
انا وقفت زي الصنم حرفيا من منظر اللي شوفته 
شوفت ......
يتبع 
تفاعل و هنزل بارت ٣ 
"B"

التعليقات (1)
yara amgad

2024-02-11 18:13:28

رائع جدا خارج عن مألوف
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقالات مشابة
...إخلاء مسئولية: جميع المقالات والأخبار المنشورة في الموقع مسئول عنها محرريها فقط، وإدارة الموقع رغم سعيها للتأكد من دقة كل المعلومات المنشورة، فهي لا تتحمل أي مسئولية أدبية أو قانونية عما يتم نشره.