و خامسهم الشيطان

و خامسهم الشيطان

0 reviews


الجزء الثاني
ساره كانت وقفه قدام المرايه ومغمضه عنيها وفي حاله نشوه عاليه تكاد أن تصل إلي الذروه وهي تتحسس جسمها الفاتن وبملابسها المغربيه لما حست في نفس سخن وشفايف ساخنه يتلمس رقبتها وفي شخص بيحضنها من ورا .. وتذكرت أنها لوحدها في البيت وفتحت عنيها بسرعه وكان قلبها هيوقف من الخوف وجسمها بيترعش فتحت عنيها وبصت في المرايه 
لاقت شاب في التلاتين من عمره شعره اسود وناعم . ابيض البشره في نفس طولها تقريبا وسيم  وكان لافف أيده علي وسطها وحضنها جامد وبيبوس في رقبتها .وقفت ساره زي التمثال مش قادره تتحرك ولا تتكلم عاوزه تصوت مش قادره .حضنها اكتر .جمعت قوتها كلها ولفت جسمها عشان يبقي قدامها .وبصت وراها....ملقتش حد في القوضه لفت بعينها في كل مكان مش لاقياه .عنيها برقت من كتر الخوف قلبها بيدق جامد .لفت وشها وبتبص في المرايه لاقته واقف جنبها وبيبتسم .جمعت كل قوتها وصرخت ومحستش بنفسها .غابت عن الوعي ووقعت علي الارض 👹
👹بعد مضي ساعه ونص تقريبا 👹
سامعه صوت الباب بيخبط جامد .ساره ..ساره .
الصوت جاي من بعيد وبيعلي وخبط الباب بيذيد .مش قادره تفتح عينيها كأنه حلم مش حاسه بجسمها .دا صوت ماما .سمعت صوت مروه وهيا بتقول
مروه.. في ايه يا طنط ساره كانت عندي من شويه اكيد راحت تجيب حاجه من تحت .
ماما.مش ممكن هيا عارفه ميعاد رجوعي من الشغل عمرها ماتنزل في الوقت دا 
مروه ..يمكن نايمه ياطنط
ماما .لا .لا انا قلبي مقبوض .وبتخبط جامد
ساره ....ساره 
ساره اطمنت لما سمعت صوت امها وصوت مروه وقدرت تفتح  عينيها. وقامت قعدت وبتبص في القوضه في كل شبر منها بخوف شديد.جسمها كله عرقان وشها احمر عينيها مبرقه  بتتلفت يمين وشمال وهيا بتنهج .جمعت كل قوتها وقامت وهيا ماسكه شباك السرير وخرجت من قوضه النوم بتاعتها وهيا بتحر في رجلها حاسه ان جسمها تقيل اوي .وصلت للصاله وعينيها علي الباب عايزه توصله وتفتح الباب . الخطوات كانت صعبه كأنها شايله جبل 
كل أملها تفتح باب الشقه .وامها بتخبط جامد وتندهه عليها .
اخيرا وصلت للباب وفتحته 
امها شافتها بالحاله دي وبلبس دا . بصتلها من فوق لتحت وصرخت . وهيا بتاخدها في حضنها .ساااره مالك ياحبيبتي.اترمت ساره في حضن امها .ودموعها بتجري وبتحضن امها جامد وتبكي زي الطفل .وبتقول 
ساره...متسبنيش ياماما لوحدي تاني ..انا هموت 
وتبكي 
امها ..وهيا بتحضنها ..متخفيش يا حبيبتي 
مروه ...مالك يا ساره في ايه انتي كونتي كويسه 
دخلوا التلاته شقه ساره وهما بيسندوه قعدوا في اقرب مكان ع الانتريه .امها قعدت جنبها وهيا حضناها في ايه يابنتي مالك بس 
مروه ...مالك يا ساره احكيلنا حصل ايه
ساره ....معرفش في حد كان معايا في البيت شوفته..ودموعها نازله 
امها يالهوي حد في الشقه وبصوت عالي .عشان لو في حد في الشقه يخاف ويهرب  انا هتصل بالبوليس...ومسكت التلفون 
ساره .يا ماما مش انسان كان في المرايا بس .
امها ..بسم الله الرحمن الرحيم. اعوذ بالله من الشيطان الرجيم .اكيد كنتي نايمه وبتحلمي دا كابوس ..وحطت أيدها علي رأسها وهيا في حضنها وقرات الفاتحه .
مروه ..حست بالخوف طيب ياطنط انا سايبه باب شقتي مفتوح بعد اذنك ...ومشيت بخطي سريعه ناحيه الباب 
👹مروه بدأت تهدي وهيا في حضن امها ..وامها بتقرا القران وبعض السور القصيره .وكانت حاضنه امها جامد .وجسمها عرقان ومش عاوزه تسيبها ..👹
امها ...استهدي بالله ياحبيبتي ..وبعد ما هديت .
امها ...احكيلي ايه ال حصل
ساره معرفش يا ماما انا كنت في قوضه النوم وبغير هدومي قدام المرايه لاقيت حد حاضني من ورا وشوفته في المرايا بصيت ورايا ملقتوش .محستش بحاجه بعد كدا غير وانتي بتخبطي
ماما ...بيتهيالك يا حبيبتي ..وهيا بتطبطب عليها .قومي يا حبيبتي خدي دوش وغيري هدمك دي بقا كلها عرق 
قامت
👹قامت ساره واخدت غيار ودخلت الحمام تاخد دش.بس سابت باب الحمام مفتوح عشان لسه خايفه..👹امها دخلت أوضتها.تغير هدومها وبعد ماغيرت .ندهت عليها وهيا لسه في الحمام 
امها .عامله ايه يا جميل النهارده 
ساره ..عملت الاكل ال بتحبيه يا ماما .فاصوليا بيضا .ورز بالشعريه ولسان عصفور ...
ماما وهيا في المطبخ بتحضر الاكل .الله .تسلم ايدك يا حبيبتي
👹بعد ما أكلوا وساره قامت تلم الاطباق 
وامها دخلت قوضتها كانت الساعه ٨ بالليل 
امها ريحت ع السرير وساره دخلت الحمام تغسل الاطباق علي الحوض .وكانت سرحانه والأحداث بتتكرر في خيالها .وهيا بتغسل الاطباق .حست بهوا سخن جاي من وراها بيطير شعرها ..وكانت لابسه قميص ابيض طويل وفرده شعرها عشان ينشف بعد الدش ال اخدته .جسمها وقف عن الحركه وعينيها برقت ورمت ال في أيدها وجريت ناحيه باب الحمام .وفجاه وقفت مكانها زي التمثال 
مش لاقيه الباب .بصت في كل اتجاهه في الحمام مفيش باب .الهوا زاد من حوليها .شعرها الطويل بيطير .الهوا .دخل تحت القميص .وبدأ القميص يترفع لحد فوق الركبه وهيا مش قادره تصرخ واقفه زي التمثال مبرقه عنيها وقلبها بيدق بسرعه .مش قادره تتحرك .الهوا رفع القميص اكتر  .جمعت كل قوتها وحطت أيدها علي عينيها وخرجت منها صرخه عاليه👹👹👹 امها كانت ع السرير في قوضتها سمعت الصرخه جت جري وفتحت باب الحمام لاقت بنتها واقفه وقائدها علي وشها وبتصرخ .خدتها في حضنها .في ايه يابنتي 
وساره تبكي دون رد 
اخدتها .امها علي قوضتها ونيمتها عي السرير. وقالت 
امها .في ايه يا ساره بتصرخي ليه يا حبيبتي في الحمام انتي كدا يلبسك جن 👹
ساره .بصوت واطي ومرهق .انا تعبانه يا ماما .متسبنيش هنام معاكي هنا النهارده .عشان خاطري يا ماما متسبنيش وهيا بتبكي .
امها .حاضر يا حبيبتي نامي .
👹وغطتها امها وطفت النور وحطت أيدها علي رأسها وهيا بتقول بعض السور القران  ..لحد ما حست انها نامت .وخدتها في حضنها ونامت
[١/‏٢ ١٢:١٩ م] ابرهيم الابيض: 👹حجره نوم ساره .النور مطفي واضح من الهدوء أن الوقت متاخر .بيظهر في المرايه صوره شيطان له قرون كبيره وأنياب وعيون حمرا ومنظره مرعب جدا .. دخان بيطلع من المرايه وبيخرج الشيطان  من المرايه.مارد طويل واصل لسقف الحجره .بتظهر نار حوليه.النار بتذيد.لحد ما تغطيه كله ويتغير لونها للون الاحمر ..وصوت زمجره وحش ..وتهدء النار وتقل ويظهر وجه الشيطان. وقد تحول الي شكل الشاب ال ظهر ل ساره .وتخفت النار حتي تختفي .تماما 
ويخرج الشاب من حجره نوم ساره الي الصاله متجها الي حجره نوم امها .ويدخل الحجره وينظر إليها .وهي تغط في نوم عميق .علي جنبها الأيسر   وقد انكشفت ساقيها وفخذها وظهرت مفاتنها .وبجانبها امها .
واقترب منها.ووضع يده اعلي فخذيها . فتبسمت ساره وكأنها تحلم .ثم انقلبت علي ظهرها وثنيت قدمها اليمني فانكشف باقي جسدها .وظهرت ملابسها الداخليه ..
ثم تحول الشاب تدريجيا ال دخان وتسلل الدخان الي فمها  والي داخل جسدها
: تحول الشاب الي دخان 
ودخل عن طريق فمها الي داخل جسدها 
وشهقت ساره وكتمت أنفاسها وخرج النفس ببطيء .واسترخت أعضاء جسدها تماما .وفتحت قدميها وظهرت ملابسها الداخليه لتكشف حجم أعضاءها الحساسه... 
وظهر الشاب في أحلامها .وهو ينظر لها برغبه متوحشه لا يريد أن يجامعها فقط ولكن يريد أن يلتهمها .وقالت له 
ساره ..انت مين وعاوز مني ايه 
الشاب . اسمي يسري مهندس ديكور 
س.وعاوز مني ايه 
ي.عايزك .عاوز ادوق طعم كل حته فيكي . 
وحط أيده علي أسفل ظهرها لتظهر تضاريس اجمل مؤخره 
ساره وهيا مغمضه عنيها وواضح انها بتقاوم غريزتها وتريد أن تستسلم 
س .وبعدين معاك انا مش قادره اتحمل اكتر من كدا..وشالت أيده من علي وسطها
ي .وتتحملي ليه سيبي نفسك خالص وتعالي في حضني 
وضمها في حضن طويل دابت فيه وهو بيبوس شعرها لاقت نفسها بتحضنه ولفت أيدها علي وسطه وشدته ليها جامد دابه مع بعض كأنهم جسد واحد 
شفيفه لما لمست رقبتها  وصوت أنفاسه في ودانها كانت كل عضله في جسمها بتتنفض لما شفايفه لمست شفايفها محستش بنفسها غير وهيا بتمص في شفته ال تحت كانت عاوزه تكلهم مش تدوقهم بس 
وهو نزل بايده من علي وسطها الي المؤخره .وشهقت ساره بتلذذ .لما أيده جت بين فخذيها وعضت شفته عضه بسيطه .كأنها بتقوله أن يعيد لمس هذا الجزء الحساس . فقد اقتربت من الذروه
ولم يطاوعها يسري .وضغط علي مؤخرتها بيديه الاثنين  ليقربها اكثر من جسده والتحمت أجسادهم وعلت صوت أنفاسها المتقطعه وقالت له بصوت كله اثاره .ضمني اكتر يا يسري .وذهب عقلها ليتحدث جسدها بدلا منه . بحبك اوي اوي يايسري .وهو يمسك كل جزء في جسمها بقوه وعندما يقترب من بين فخذيها تصدر شهيقا بلذه وتضمه أكثر لها .وثبتت يده في هذا الجزء وظل يتحسسه  .وهي ترتعش ويرتجف كل عضله بجسدها فقد وصلت ال ذروه الحب وانفصلت عن الواقع فهي تسبح في بحر من النشوه  .وأخذت تعضه في كتفه .فقد وصلت ال اخر مرحله ..وانفجر البركان بداخلها وصدر صوت الانفجار من بين شفتيها ليذيب من حرارته كل من يقابله..
وصحيت امها وبصت علي ساره وهيا نايمه جنبها جسمها بيتنفض وبتفرك برجليها وبتتوجع . خافت عليها وزقتها بايدها.وقالت ساره ساره مالك يابنتي في ايه .ايه ال بيوجعك
[١/‏٢ ٥:٢٨ م]  بقلم ابرهيم الابيض صحيت ساره من النوم 
ساره وهيا بتنهج.ومان واضح انها مش خايفه ومستمتعه بالحلم جدااا.. وجسمها مولع نار 
مفيش ياما حلم .
ماما . اللهم ما اجعله خير 
ساره قامت من السرير 
ماما .راحه فين 
ساره هجيب غيار اغير هدومي 
بصت امها علي السرير مكان نوم ساره وقالت 
ايه يابنتي الميه دي  
ساره وهيا متلخبطه .مفيش كنت بشرب ووقعت الكوبايه في حجري.ادلقت
ماما .طيب هاتي ملايه نضيفه معاكي 
ساره .حاضر 
ساره .ماما انتي هتروحي الشغل وتسبيني لوحدي
ماما .طب اعمل ايه ياحبيبتي
ساره مش عارفه بس متسبنيش لوحدي 
ماما . متخفيش انا هقول لجارتنا الجديده تخلي بالها منك وتطمن عليكي كل شويه وانا هحاول استأذن بدري من الشغل واجي
ساره .ماشي
النهار طلع وامها رائحه الشغل خبطت ع مروه 
مروه .ايوه مين 
فتحت الباب
مروه اهلا صباح الخير يا طنط اخبار ساره إيه
ماما .كويسه الحمد لله.بس ابقي خلي بالك منها واطمني عليها كل شويه
مروه .من غير ما تقولي يا طنط  مش هاسيبها 
ماما .وهيا نازله من ع السلم سلام يابنات خلوا بالكم من بعض 
ساره .مع السلامه 
مروه .ترجعي بالسلامه يا حبيبتي
مروه .تعالي يا ساره جوزي مشي
ساره .ماشي هاجي نفطر سوا وبعدين ابقي اروح السوق أجيب الخضار 
مروه. خشي يا قلبي
مروه بعد ما قفلت الباب 
مروه .تحبي تفطري ايه 
ساره .اي حاجه
مروه .هفطرك ع زوقي وابتسموا هما الاتنين لبعض
مروه وهيا بتحضر الفطار طلعت حبايه من صدرها لونها بمبي .وفركتها بضهر معلقه بقت بودره .وحطتها لساره في الاكل 
بعد ما خلصوا فطار  .ومروه بتشيل الاطباق .
مروه .ها .تشربي شاي ولا نسكافيه
ساره . شاي
مروه.من عنيا 
بعد ماشربوا الشاي واكلموا شويه
مروه .ثواني يا مروه اخد دش وانزل معاكي السوق . اصل مينفعش انزل كدا .وضحكت 😉
ساره .براحتك .انا كمان هقوم اغير 
مروه..لا لا استني هنا .يمكن حد يخبط وانا في الحمام 
ساره .ماشي 
مروه دخلت قوضتها وجابت بشكير ابيض لبسته بعد ما قلعت كل هدومها .وخرجت للحمام .دخلت ومقفلتش الباب .والحمام كان في وش الصاله يعني ساره شيفاها وهيا جوه 
قلعت البشكير.وفتحت الدش ..  ساره بصت لقتها بالمنظر دا .قالت 
ساره .انتي نسيتي تقفلي باب الحمام 
مروه لا انا متعوده ع كدا وضحكت
ساره قامت وغيرت الكرسي عشان متشوفهاش وهيا بتستحمي 
بس حست انها مش طبيعيه .حدودها احمرت وسخنت .ودقات قلبها ذادت .والدنيا حر جدا 
وقعدت تهز رجليها بتوتر . وضم وتفتح رجليها .حست برغبه أنها تفضل تعمل كدا  
وسرحت مع الحلم ال حلمته امبارح 
مروه .ساره ممكن تدعكيلي ضهري 
ساره باستغراب ايه 
مروه .ممكن تدعكي ضهري . وضحكت 
ساره .حاضر 
دخلت ساره .الحمام لاقيتها ضهرها ليها .ووطت عشان تجيب الصابونه من ع الأرض وجسمها كله قدامها اكسفت ساره وقالتلها .
ساره .انا هروح اغير يا مروه عشان منتاخرش 
مروه. استني بس خدي الليفه اهه .وبصت في وشها لاقيته احمر .قالت في بالها تمام حبايه الفيجا اشتغلت وابتسمت 
ساره .مسكت كتف مروه بايدها الشمال وبتدعك ضهرها بايدها  في
مروه ...وهيا عامله نفسها بتتوجع 
مروه .اااه .براحه يا ساره
وعملت نفسها الصابونه وقعت ووطت نجيبها
ساره بصت لجسمها خلاص جسمها ولع نار .وعاوزه تقلع. تاخد دش معاها 
ساره .انا حرانه اوي اوي 
مروه .تعالي يا حبيبتي اقلعي وخدي دش معايا 
ساره ........... يتبع 

comments ( 0 )
please login to be able to comment
article by

articles

5

followers

1

followings

1

similar articles