الجزء الثالث و خامسهم الشيطان

الجزء الثالث و خامسهم الشيطان

0 reviews

الجزء الثالث
ساره كانت في قمه شهوتها بسبب الحبايه ال خدتها من غير ماتعرف وبسبب الحلم ال حلمته مع يسري ووصلت فيه للذروه .ولما لمست جسم مروه وشفته أثيرت اكتر .مروه طلبت منها تقلع وتيجي تستحمي معاها ودا ال كانت مخطتاله مروه 
ساره .لا ارادي قلعت كل هدومها وفضلت بالملابس الداخليه .بس مروه معجبهاش 
مروه..يلا اقلعي مستنيه ايه الميه جميله اوي 
ساره .ما انا قلعت اهوه .كفايه كدا .هستحمي كدا 
مروه ..هههههه انتي مكسوفه ولا ايه احنا بنات زي بعض 
ساره .انا عمري ما قلعت قدام حد .حتي قدام ماما 
مروه ...ههه عارفه لو مقلعيش هقلعك غصب عنك هههههه
ساره ..ابتسمت لا بكسف والله
مروه .طيب اهوه .وهيا بتضحك مسكت الست..... بتاع مروه وحاولت تقلعهلها 
ساره .هههههه بس يا مروه..... بكسف ....ههههه
مروه وهيا بتحاول تقلع ساره ...اتعمدت تلمس صدرها وتضغط علي الاماكن الحساسه فيه .وساره كان عجبها .وبتضحك وحسه بسعاده .واتعمدت هيا كمان تقاوها عشان تفضل مكمله معاها 
ساره ..كفايه يا مروه انا خلاص دوخت وتعبت 
مروه...ههههه مش هسيبك ما أنا اهوه عريانه قدامك عادي يعني
ساره .وصلت لقمه الاثاره ووقفت ثابته لحد ما مروه قلعتلها الس .... 
مروه ..ايه دا هما واقفين  كدا ليه ههههه
ساره ...واقفين ازاي يعني .عادي زي البنات 
مروه ...وهيا بتمسكهم بايدها الاتنين وكانت أيدها كلها صابون .
مروه ...جامدين شويه .ومسكت ص..   بايديها الاتنين ..وبتدعك برراحه .ساره غمضت عينها .وحست بزغزغه وابتسمت .كانت مروه ضهرها للمرايه.وساره المرايه قدامها . فتحت ساره .عشان تشوف جسم مروه من ورا في المرايه......شافت صوره يسري في المرايه وبيبصلها ومبتسم .فتحت ساره .عشان تتأكد .وقلبها كان هيقف من الخضه وصرخت وزقت ايد مروه ..وخطفت البشكير بتاع مروه ولبسته وجريت بره الحمام وهيا بتصرخ .وفتحت باب شقه مروه 
مروه ...في ايه يا ساره بتصرخي ليه .ساره مبتردش عليها بتصرخ وهيا بتجري 
فتحت ساره باب شقه مروه ..وبتجري علي شقتها.خافت ليكون جوه .وقفت .ومش عارفه تروح فين .نزلت ٣ درجات علي السلم بصت علي نفسها لاقت نفسها بالبشكير مش عارفه تروح وتهرب منه فين انهارت ساره وقعدت ع السلم وهيا بتبكي .بهستريا 
مروه .طلعت عبايه ولبستها بسرعه وجريت ورا مروه .وهيا بتندهه عليها .لاقتها قاعده علي السلم ومنهاره 
مروه .في ايه يا ساره ..انا كنت بهزر معاكي عادي مش قصدي اخوفك .
ساره .بأنفاس متقطعه والبكاء خانقها شوفته في المرتبه يا مروه كان بيبص علينا 
مروه ..شوفتي مين
محدش معانا ؟!
ساره .يسري يا مروه 
مروه .يسري مين انتي مجنونه ؟!!!!!!!
ساره .واحد جالي امبارح في الحلم وقالي اسمه .وأنه عاوزني .ومش هيسبني 
مروه .اااااااه .....حلم !!!!
ساره .بتبكي بكاء شديد 
مروه ...انا هتصل بمامتك تيجي تشوفك مش عارفه اتصرف ازاي 
دخلت مروه شقتها ....جابت الفون .وخرجت لساره ...
مروه .قوليلي رقم ماما 
ساره .مليتها الرقم 
مروه ..ايوه يا طنط ساره تعبانه  ومش عارفه اعمل ايه
ماما .ايه ..... انا جايه حالا 
بعد مضي ربع ساعه ما ماما .طلعه ع السلم شافت بنتها بتبكي .
ماما .خدتها في حضنها مالك يا حبيبتي في ايه 
ساره .بتبكي ومبتردش 
ماما ايه .اللبس دا فين هدومك 
مروه ..كانت قعده معايا يا طنط ودخلت تاخد شاور ..صرخت دخلت لاقيتها بالحاله دي 
ماما ..ردي عليا في ايه يابنتي 
ساره ........... مبتردش بتبكي
ماما .قومي يا حبيبتي البسي هدومك لازم  نروح للدكتور حالا
مروه .وام ساره قوموها ودخلوا شقتهم  .ولبسوا ساره .....ونزلوا راحوا لعياده الدكتور انتظروا لحد مايجي للساعه ٨ بالليل .
مروه ...انا همشي يا طنط جوزي زمانه جاي ومعملتش اكل 
ماما .مع السلامه .تعبناكي معانا يا حبيبتي... كتر خيرك 
مشيت مروه .  ودخلت ساره وامها للدكتور كان مكتوب علي اليافطه بتاعته .
الدكتور .احمد عبد السلام
اخصائي الامراض النفسيه والعصبية
الدكتور. اتفضلوا .  قعدوا قدامه ع المكتب 
د . خير ان شاء الله 
ماما .مفيش يا دكتور ساره حلمت حلم امبارح وكانت خايفه ..واانهارده كانت في الحمام .خرجت بالشكل دا وبتبكي 
الدكتور .  .. اه . وشاور للام ساره بايده عشان تسكت .وندهه علي  ساره بصوت واطي 
ساره ..مردتش ..  
ساره ... مبتردش سرحانه ومبتردش
الدكتور . تمام ...طيب ياحجه حضرتك هتتفضلي تستني بره شويه  . .وقام فتح درج المكتب وطلع حقنه وبيجهزها ..وابعتيلي الممرضه من بره .
ماما .حاضر 
دخلت الممرضه وجهزت دراع ساره  كانت حقنه في الوريد . وايدتها الحقنه..ونيمتها علي الشيزلونج ..وغطتها بملايه بيضا وقالت .هيا جاهزه يا دكتور 
الدكتور .تمام 
بدأت ساره أعصابها تهدي ونامت بس عنيها مفتحه وبصه للسقف مبتكلمش.   ...الدكتور بص في ساعته عشان يشوف مفعول الحقنه اشتغل ولا لا واقرب كرسي وقعد جنب ساره 
الدكتور ..ساره 
ساره ايوه يا دكتور 
الدكتور ..تمام .الحمد لله .
كان بيحسب ساره عندها صدمه اديت ال انفصال عن الوعي .ودا صعب علاجه وبيطول 
واطمن لما ردت عليه وعرفت أنه دكتور وهيا في عياده يعني .صدمه بسيطه .وبتروح ببعض المهدئات والراحه النفسيه 
الدكتور .احكيلي مالك يا ساره 
ساره ...ابتدت تبكي
[بقلم ابراهيم الابيض : الدكتور ...عايزك تهدي خالص واحكيلي كانك بتكلمي مع نفسك بالضبط انسي اني موجود .انتي واخده حقنه مهدءه .هتريح اعصابك . ويعد خمس ثواني من دلوقتي مش هتحسي بجسمك خالص 
وعنيكي هتتقل وتغمضي .و هتقولي كل حاجه حصلتلك .انتي دلوقتي مش هنا .بعد ما أعد ٣ .هتبقي في الحلم ال حلمته وتحكي كل حاجه شوفتيها .١...٢ .. ٣.  ......ساره ...ساره 
ساره..نعم 
انتي فين دلوقتي  انا مع يسري في حضنه 
ها وبعدين كملي 
ساره .. صوتها اتغير بقي صوت راجل . بيرج حجره الكشف .وبيضحك بصوت مرعب ..
ساره ...هههههههه عايز ايه يا دكتور 
الدكتور .انت مين 
ساره .انا الملك الاحمر .اقوي ملوك الجان ..انا العذاب والألم ال هدوقه .انا الجحيم ال هتعيشه . الاف من الجن تحت امري .مفيش ساحر يقدر يحضرني . 
الدكتور .مش قادر ياخد نفسه بيتخنق وعنيه برقت وهو بيبص لساره قامت قعدت وهيا علي السرير .وفتحت عنيها .عينيها حمرا لون الدم .وبصتله وقالت بصوت الشيطان 
انا الملك الاحمر .انا ابن ابليس .
الدكتور .وشه احمر وعنيه برقت وانقطع نفسه وجسمه اتخشب 
وسقط ع الكرسي وطلعت روحه ومات 
ساره غمضت عينها .ورجعت نامت ببطيء علي السرير 
الممرضه .خبطت علي اوضه الدكتور . وفتحت الباب.وبصت لاقته ميت وفاتح بقه وعنيه مبرقه.ونازل من بقه نزيف اسود .اترعبت صرخت
صرخت الممرضه .ام ساره جت تجري شافت المنظر .صرخت وهيا بتقول بنتي  ..ساره ...
وجريت عليها بتهزها جامد...ساره مبتردش 
المرضي ال كانوا قاعدين منتظرين دخلوا حجره الكشف وال يشوف المنظر يترعب وال يطلع بره وهو يجري.واحد منهم طلع الموبايل واتصل بالنجده .البوليس جه فورا .ونقلوا ساره والدكتور في عربيه إسعاف علي المستشفي .ساره غايبه عن الوعي .والبوليس بيحقق وبعد سماع كل الشهود واستجوابهم ..وبعد ما جه تقرير الطبيب الشرعي تبين أن الدكتور مات بسكته قلبيه .وان ساره كانت واخده حقنه مهدءه .افقدتها وعيها  ..واغلق ملف القضيه .... بعد ثلاثه ايام وساره فاقت وطبعا مش عارفه ايه ال حصل بعد الحقنه ال إخدتها..ولما حكولها كانت مستغربه .امها خدتها علي وروحوا .ودخلوا شقتهم .كان واضح علي ساره التعب الشديد .امها نيمتها في قوضتها وقعده جنبها والباب بيخبط 
ماما . مين
انا مروه يا طنط 
قامت تفتح الباب 
ماما.اتفضلي يا حبيبتي 
مروه .اخبار ساره إيه 
ماما .نايمه في قوضتها .الدوا ال كتبهولها في المستشفي بيخليها تنام متحسش بحاجه 
مروه . طبعا يا طنط لازم ترتاح اكيد مهدآت 
ماما .ربنا معاها 
مروه. ربنا يشفيها يا طنط
ماما ..ابقي خلي بالك منها بكره يا مروه انا بقالي ثلاثه ايام مروحتش الشغل بكره لازم اروح 
مروه...حاضر من عنيا .بعد اذنك 
ماما ..مع السلامه يا حبيبتي
مروه راحت شقتها .ودخلت قوضه النوم .ونامت ع السرير .وسرحت بذكرياتها .ايام ما كانت في الجامعه قبل ما تتجوز .وكانت هيا واربع بنات مأجرين شقه .عشان بيت الطالبات مفهوش مكان وكانت الشقه فيها سريرين بس كان كل بنتين بيناموا ع سرير .وكانت البنت ال بتنام جنبها .بتحب ممارسه الج-نس مع البنات .وازاي قدرت تقنعها أنها تمارس معاها.لحد ما ادمنت هذه العاده .لدرجه انها لما اتجوزت مبقتش تحب اي علاقه مع راجل .ودا سبب مشاكل كتير مع جوزها .
تاني يوم الصبح .شقه مروه .جرس الباب ....
مروه. مين 
ال بره ...انا مامه ساره
فتحت مروه الباب 
اهلا يا طنط 
ماما .صباح الخير يا حبيبتي . انا ماشيه راحه الشغل .خلي بالك من ساره .مفتاح الشقه اهوه .ابقي اطمني عليها هيا نايمه .
مروه ..من عنيا .متقلقيش 
مع السلامه .
ماما .هكلمك في التلفون اطمن 
مروه .ماشي 
ماما .سلام عليكم 
مروه وعليكم السلام 
اخدت مروه المفتاح وقفلت الباب وهيا تبتسم 
بعد ساعة ............
مروه بتفتح باب شقه ساره ودخلت وراحت علي قوضه النوم لاقيتها نايمه .. عريانه ..قربت منها اكتر ....بتبص علي جسمها من فوق لتحت .قعدت جنبها ع السرير .قامت مروه قلعت العبايه بقت بقميص قصير .مفيش اي لبس تحته ..فردت شعرها ..ونامت جنبها ع السرير . حضنتها وحطت رجلها عليها قربت منها اكتر وباستها في خدها ...ساره نايمه 
حطت مروه أيدها ع صد......رها .ساره حركت رقبتها .وبتفوق من النوم .مروه بعدت عنها .ساره بتفوق ..فتحت عينيها 
لاقيت مروه جنبها عامله نفسها نايمه .
ساره ...مروه ..مروه ..
مروه ..ردت بصوت كأنها لسه صاحيه من النوم ..ايوه صباح الخير يا ساره 
ساره .انتي ايه ال جابك هنا 
مروه .ماما قالتلي الصبح اخد بالي منك .واديتني المفتاح .قولت اجي اريح جنبك شويه 
ساره ..اه .ماما راحت الشغل ؟
مروه. ايوه 
مروه .بتحاول اغراء ساره .وترفع القميص بدون ساره متاخد بالها وعامله نفسها عاوزه تنام ولفت نامت علي وشها.
ساره ..انتي هتنامي ولا ايه 
مروه .ايوه انا حاسه اني تعبانه اوي .تعالي نامي جنبي 
ساره .لا انا هقوم اعمل شاي .. مروه اتعدلت ونامت علي ضهرها .وفتحت رجلها نص فاتحه عشان تبان أعضاءها الحساسه .
مروه واعمليلي معاكي نسكافيه 
ساره .حاضر 
راحت ساره المطبخ تعمل النسكافيه 
ورجعت شايله الصينيه 
لاقت مروه نيمه وفتحه رجلها وكل جسمها من تحت باين .
ساره ..مروه ...انتي نمتي 
مروه ..اممممم
ساره ماتهزريش .انتي لسه كنتي صاحيه من شويه .قومي اشربي النسكافيه ..
مروه .لا .انا كدا مبسوطه ..وبتبتسم ..
ساره .يلا يابت قومي بلاش دلع 
مروه.حاضر .وقامت قعدت علي السرير وربعت رجلها .عشان يبان كل جسمها من تحت 
شربوا الشاي والنسكافيه 
مروه ...متيجي يا ساره نقعد عندي في الشقه 
ساره ما احنا قاعدين اهوه 
مروه ..لا عندي فيلم ع الكمبيوتر تحفه .تعالي افرجك عليه 
ساره .ماشي .يلا بينا 
مروه وهيا بتضحك ..يلا 
راحوا شقه مروه وقعدوا شغلت مروه الكمبيوتر .وبدأ الفيلم 
ساره ...دا فيلم ايه 
مروه ..اتفرجي بس وانتي ساكته 
ساره ...دي بنات بتبوس بعض وقالعين
مروه...ايوه .اسكتي بقا 
ساره..بتتفرج وبدأ جسمها يسخن بصت لمروه لاقتها .ريحت جسمها ع كنبه الانتريه 
ساره ..مروه .. كفايه كدا ..دا البنات قلعوا خالص 
مروه .. لسه بس اتفرجي وانتي ساكته 
ساره .هو في بنات بتعمل كدا لبعض عادي 
مروه ..دي اجمل والذ بكتير لو ال معاكي راجل ...تحبي تجربي 
ساره ...لا لا 
مروه .تعالي بس جنبي وسيبي نفسك
ساره ...قربت منها علي الكنبه .ومروه حطت أيدها علي كتفها وبدأت تحركها ببطيء ناحيه ص... . ..ساره جسمها ساب .ونامت علي صدر مروه .
مروه ..اعملي بقا زي مابعمل بالضبط .
بدأت مروه تنزل علي ص...  ودخلت أيدها جوه القميص .
تليفون مروه بيرن .مش عاوزه تقوم تجيبه..
رن تاني .قمت مروه .ردت عليه 
الو .ايوه يا قلبي 
ماشي ..وقفلت الفون
ساره ...مين 
مروه ..بعصبيه .دا جوزي جاي بدري من الشغل 
ساره طيب اقوم امشي بقا ..
مروه ..في سرها .ايه النحس دا .
مروه ماشي يا ساره نبقي نكمل بعدين 
جرس الباب رن 
مروه ..مين 
فتحت الباب  
ساره جوه مش شايفه ال جه .بس سامعه كلامهم 
مروه ايه دا مش قلت جاي كمان ساعه 
جوز مروه وهوبيضحك 
بعملك مفاجاه يا قلبي 
مروه .مفاجاه ايه عندي ضيوف
جوز مروه ..مين 
مروه . جارتنا الجديده جوه في الانتريه 
جوز مروه ..هخش اسلم عليها 
دخلت مروه .وهو وراها 
شافت ساره .جوز مروه 
برقت واترعبت .هو جوز مروه ال حالها في الحلم .وال بتشوفه في المرايه ..مش مصدقه عينيها .كاتمه نفسها .صرخت ...يتابع

comments ( 0 )
please login to be able to comment
article by

articles

5

followers

1

followings

1

similar articles