مقالات اخري بواسطة QATRO ALNADA
قصة حب حكايتك

قصة حب حكايتك

0 المراجعات

اول حب حياتي حب عمري واطمئناني

(قصة عشق حب حياتي)

image about قصة حب حكايتك

حسين" و"فاطمة"، زوجان اجتمعا في رحلة التعليم عبر الإنترنت. بدأوا بإنشاء دورات تعليمية في مجال تخصصهما، ومع مرور الوقت، لم يكونوا فقط يشاركون المعرفة ولكن أيضًا بنوا مجتمعًا تعليميًا حولهم.

قالت له وادتله الامان والثقه والاطمئنان 

عارف انت الحاجة الوحيدة اللي مطمناني في الدنيا دي كلها انت اللي اخترتك من وسط العالم ده كله اخترتك لطيبة قلبك وحبك وحنيتك اخترتك عشان تكون شريك حياتي اخترتك عشان في اي وقت القيك جمبي من اول يوم كلمتك فيه وانت بقيت اهم واحد عندي ومش عاوزة حاجة غير وجودك انت غنوة حلوة وسط كون مليان قلق انت ضحكة منك تفتح الف باب مقفول انت اللي حياتي ودنيتي كلها مبتحلاش إلا بيك ومعاك لو اتجمعت كل القلوب مش هيوصلو لدرجة حبي ليك لو كل الحب اللي في قلوب العشاق اتجمعت مش هيوصلو لدرجة حبي ليك بحبك اه وبغير عليك من أقل حاجة وعارف طبعأ انت عندي أي لو الدنيا كلها خيرتني مابينك وبين اي حد تاني هختاركانت في كل مرة انت اختياري الحلو اللي في دنيتي واصلا انت متتحطش في مقارنة مع حد عشان انت مفيش حد زيك في الدنيا كلها ومفيش حد شبهك وله زيك هتفضل انت احسن اختيار بالنسبالى وهتفضل اعظم راجل في عيوني ومهما شوفت عمري ما هشوف حد احلى واجمل منك في عيني لأن انت حاجة نادرة وغالية عندي اوي بحبك اوي وعاف حبي ليك قوي لا يقدر عليه اي وجع ولا شيء قوي بحبك بكل صوت وبكل لغة عاشقة بحب وبحبك قد كل الايام والسنين بحبك قد السعات والدقائق والثواني بحبك قد البحر والسمك وقد الهواء والشجر والنجوم والكواكب بحبك حب ميتوصفش مهما قولت مش هخلص فيك الحب اللي جوايا ليك وطبعأ عارف اني ضهرك وسندك وجمبك وهقويك دائمأ وهفضل دائمآ حنينة عليك مهما كان اي حصل تكفي كلمة بنوتي بتحسسني اني ملكت الدنيا كلها انا بعتبرك ابني قبل ما تكون حبيبي وكل حاجة ليا انت مبتغبش عني ثواني دائمأ في بالي انا بقيت بشوف كل الناس شبهك بحبك وهفضل اقولها لحد ما يجي وقتي واروح عند ربنا حتى لما اموت روحي هتفضل محوطاك وجمبك في كل مكان دائمأ فرحانة ومبسوطه وسعيده طول ما انا جمبك ومعاك بحبككك يا أجمل شيء في حياتي دمت لي شيئا جميلأ لا ينتهي بحبك اوووي والمرادي مش بوست لا ده الحب اللي جوايا ليك وكل ده قليل اوي عليك انت غالي اوي ومتتقيش ب اي حاجة ربنا يخليك ويحفظك ليا وميحرمنيش منك ابدأ يا حبيب أيامي وفرحة سنيني وعمري الحلو كلو🫀🥺♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️✨

وعاشوا اجمل قصة حب ❤️

في قرية صغيرة، عاشت ليلى وعلي. كانوا جيرانًا منذ الطفولة، ولكن الحياة أخذتهم في طرق مختلفة. سافر علي للدراسة، وعاشت ليلى في قريتها. بعد سنوات، عاد علي ووجد نفسه مجاورًا للفتاة التي ترعرع مع صورتها في قلبه. بدأوا يتبادلون الحديث والضحك، وكلما اقتربا، زاد الحب بينهما. وفي أحد الأيام، في حديقة صغيرة، أعلن علي حبه لليلى. ازدادت قلوبهما قربًا، وأصبحت حياتهما مليئة بالحب والسعادة

 

image about قصة حب حكايتك

(قصة عشق حب حياتي)

في مدينة كبيرة، عاشت ميرا وزياد. كانت (قصة حب حياتي) لقاؤهما في حفل فني، حيث تألقوا برقصهما. انطلقت قصة حبهما بإيقاع الموسيقى وتبادل الأحاديث العميقة. كانت لحظات الضحك والدعم المتبادل تعزز علاقتهما. مع مرور الوقت، اكتشفوا شغفًا مشتركًا في الفن والسفر. وفي يوم من الأيام، قرر زياد أن يجعل لحظة خاصة لميرا، فطلب يدها في غروب الشمس. اندمجت أحلامهم في مستقبل مشرق، مليء بالحب والتحديات التي سيواجهونها سويًا، مما جعل قصة حبهما تتحول إلى ملحمة تستمر إلى 

عندما عاد إلياس بعد سنوات، وجد نورا

(قصة عشق حب حياتي)  تنتظره بقلب مليء بالحنين. عاشوا حياتهما معًا، مشاركين أحلامهم وتحقيق آمالهم، وكانت قصتهما تذكيرًا بأن الحب يمكنه التحدي والبقاء قويًا عبر الزمن والمسافات

(قصة عشق حب حياتي) في لحظة مميزة، طلب أحمد من لينا أن تكون بطلة حياته. أجابت بابتسامة وقالت "نحن بطلان يمكننا كتابة قصتنا معًا". وبهذا الاتحاد، أصبحوا فريقًا لا يُضاهى، ينقلون قصتهما الفريدة إلى عالم من المغامرات والابداع  

التعليقات ( 0 )
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقال بواسطة

articles

2

followers

2

followings

1

مقالات مشابة