الاعضاء الVIP
Ahmed Adel Vip Founder المستخدم أخفى الأرباح
أكثر الأعضاء تحقيق للأرباح هذا الاسبوع
ali46 حقق

$3.99

هذا الإسبوع
Ahmed Adel Vip Founder المستخدم أخفى الأرباح
mohamed ahmed حقق

$2.05

هذا الإسبوع
elsosy حقق

$1.88

هذا الإسبوع
Ahmed حقق

$1.10

هذا الإسبوع
تقني بلس - Teqany Plus Articles admin حقق

$0.87

هذا الإسبوع
shehab حقق

$0.44

هذا الإسبوع
Ahmed Adel حقق

$0.43

هذا الإسبوع
YoussefMagdy المستخدم أخفى الأرباح
أهم المعلومات حقق

$0.33

هذا الإسبوع
قصه فرح عمري الجزء الثاني

قصه فرح عمري الجزء الثاني

انا فرحت اوى ان خلاص هقدر اخد حقى وقومت فتحت الدولاب ولبست أجمل فستان عندى وعملت ميك اب ونزلت جرى وانا مبسوطه وفرحانه واتصلت أوبر ولقيت بعد 10 دقايق الاوبر فيها شاب وسيم وكان اللى يميزه ان دقنه طويله ولما ركبت قولتلوا المطار رد عليه وقالى وكان صوته حزين حاضر يا انسه بس..
.. رديت وقولت بس ايه يا حضرت رد عليه وقالى انا همشى بيكى من طريق تانى علشان الطريق زحمه اوى

تليفون مها بيرن وكانت إسراء صاحبتها رددت وقالت الو ايوه يا سوسو انا ركبت أوبر وطالعه عالمطار عارفه يا إسراء انتى كنتى بالنسبه ليه نجده لازم اتجوز ابوه علشان اخد حقى ومش هسيبه واخلى امه العقربه تشرب نارى وقفلت معاها وفجأه العربيه وقفت وسواق الاوبر بص عليه ورا وقالى ممكن سؤال رديت وقولت اتفضل رد وقالى اسمك ايه قولتلوا بإستغراب وابتديت اخاف وقولت وانت يهمك فى ايه رد وقالى اسمك ايه يا انسه رديت قولت أسمى مها رد عليه وقالى انا اسمى عادل
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
عادل.. ممكن اعرف مين إسراء.
مها.. صاحبتى بس لو سمحت وانت بتتكلم ممكن نمشى
عادل سواق الاوبر.. اه عاوزه تمشى علشان تلحقى تخربى بيت اللى كان خطيبك على قد سمعى يعنى رديت وقولت والله ده شئ يخصنى ولو سمحت اطلع بقولك
عادل.. عموما هقولك كلمتين اولا انتى هتأذى نفسك قبل اى حد وعلى فكره صاحبتك دى مش كويسه هى اسمها ايه؟؟

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
­ ­
مها.. إسراء
عادل.. تمام علشان متكلمهاش تانى هى مش كويسه من الأساس عموما اللى تحرضك على اذيه الناس وبتفتكر بكده ان حقك هيجى لأ والف لأ هى كده بضرك
مها.. انت متعرفش حصلى ايه 😭
عادل.. انتى بتعيطى امسحى دموعك يا انسه مها مفيش حاجه تستاهل عموما انا هطلع المطار وربنا معاكى

وفعلا عادل دور العربيه وطلع على المطار وابتدت مها تحكى لعادل كل اللى حصلها ومنظرها قدام الناس وان من وقتها ذذذذ من أهلها ومفيش اى عريس أتقدم ليها وكانت منهاره بجد.
تليفون عادل رن ورد وهو ملهوف وقال حاضر انا جاى بسرعه
مها.. خير يا عادل فى حاجه
عادل.. انا اسف يا انسه مها بابا تعبان ومضطر انزلك هنا _مها.. هنا فييين ؟ ده احنا دخلنا فى الصحرواى

عادل.. بقولك بابا تعبان انتى ايه مش بتحسى رددت وقالت لا والله مش قصدى بس بلاش تنزلنى هنا انا هاجى معاك وبعدين توصلنى رد وقالها تمام وغير طريقه وراح لحد البيت واول ما دخل البيت مها طلعت معاه وشافت عيلته كلها حزينه وكان باباه تعبان اوى والدكتور كان عنده ولما الدكتور خرج قال انه لازم إسعاف فوراً.… رد عادل وقال …

التعليقات (0)
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقالات مشابة
...إخلاء مسئولية: جميع المقالات والأخبار المنشورة في الموقع مسئول عنها محرريها فقط، وإدارة الموقع رغم سعيها للتأكد من دقة كل المعلومات المنشورة، فهي لا تتحمل أي مسئولية أدبية أو قانونية عما يتم نشره.