القرين  وقصص مرعبة لضحايا #قصص رعب حقيقية

القرين وقصص مرعبة لضحايا #قصص رعب حقيقية

0 المراجعات

المقدمة. 

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اول حاجة كدا الي خايف من الرعب  والجن فأنا مش انصحك تقرأ المقالة دي خدها نصيحة مني .

اول حاجة اي هو القرين .

انا هقولك يعني اية بص القرين معك من اول ما اتولدت لغايت ما تموت وهو مقرون بيك يعني معاك في كل وقت وهو قاعد جنك دلوقتي 😅.ويتميز القرين بالعناد والمكر الشديد ومش هتقدر تتخلص منة باي طريقة من الطرق . لانة مقترن بيك وفي الي بيقول انة يموت اول ما صحبة يموت وفي ناس تانية بتقول ان هو بيروح للجن والله اعلم بيروح فين بالظبط انت بقا اي رأيك في الموضوع دا .القرين هو انت لاكن بصورة معكوسة يتميز بنفس مواصفاتك وقالو لو انت بصيت في المرايا حاول لاتنظر لفترات طويلة 👽.

اية هي اهميتة او وظيفة😱  .

وظيفتة وأهمية الأساسية ان هو يضلك عن عبادة الله عز وجل ويخليك تعصية فلازم بقي انك تقو إيمانك شوية وتخلي بالك يعني .

معلومات مرعبة عن القرين  .

بيقول انك لما تتكلم وانت نايم يبقي مش انت الي بتتكلم قرينك هو الي بيتكلم وزي ما انتو عارفين في قصص كثيرة جدا للقرين  وفي منها القصص الحقيقة والخيالية .بس الي انا هقولهولك النهاردة فب ناس بتصدقو وفي ناس بتكذبو. يلا نبدأ بيقولو انك اول ما تشوف حد لأول مرة في حياتك ممكن تحس الي انت مستريحلة وممكن تحس انك مش طريقة اصلا بيقولو بقا ان سبب الاحساس دا هو القرين لانة بيروح يتفحص الشخصية الي قدامك ويجعلك باحساسة .القرين لية سيطرة كبيرة علي العقل البشري بيبدأ يعزز بأفكار  شريرة 👽.وفي ناس بتقول انها شافت القرين بتاعها في المراية لاكن طبعا اللة اعلم . لاكن قالو ممكن تشوفو فعلا في المراية .

وفي اشارات بيعملهالك القرين لما يشعر بالملل. 

من العلامات دي ان هو بيخبطلك

او يوقعك اي حاجة في الاوضة علشان انت لما بتنام القرين بتاعك مش يبنام بيكون معاك في الاوضة 😨 علشان كدة لو صحيت بليل علي ص ت حاجة بتوقع متخفش دا القرين بتاعك بيمسي عليك 😉علشان كدة بيقولو بردو انك مش تنظر في زاوية الاوضة كتير لانو ممكن يأذيك 😱.

ومن العلامات انك بتسمع صوت طنين او زن في اذنيك ودي بتكون محاولة منة علشان يتواصل معاك .

القصص المرعبة لضحاياة .

اول حاجة كدا عاوزة اقولكم انهم عملو افلام كتيرة جدا اتعملت علي القرين .

في بنت كان عندها 18سنة البنت دي بتقول انها كانت بتحب تع ف كل المعلومات علي القرين وبيحب الرعب والارواح لحد ما في مرة قررت أن هي تشوف القرين بتاعها راحت للسرير ومن كتر التفكير في الموضوع دا مش عرفت تنام لغايت ما الساعة جت 1بليل فقررت ان هي هتروح الحمام تغسل ايدها لاكن اول ما وصلت قررت تشوفة فعلا وبعد كدا طفت نور الحمام وولعت شمع وبعت في المرايا وبرقت لقت نسخة طبق الأصل منها لاكن ملامحه اتغيرت .وفي قصة تانية بتقول عن واحدة  صحيت الساعه 3الفجر بعد ما صحتها بنت خالتها الصغيرة كانت عاوزة منها ان هيا توديها الحمام ولم صحيت قالت لبنت خالتها الصغيرة انها تروح تجيب حذاء تتدخل بية الحمام والأرض سقعة عليها بس بنت خالتها الصغيرة معملتش اي ردة فعل خالص ففكرت مثلا ان هيا خايفة تروح الاوضة لوحدها وراحت هيا الاوضة لكن اول ما فتحت نور الاوضة انصدمت صدمة كبيرة جدا لأن بنت خالتها لسة نايمة علي السرير قدمها راحت بس عة وبعت ملقتش اي حد ولا كأن البنت جتلها وصحتها اصلا وفي القصص الكتيرة جدا الي اتقالت عن القرين.

الخاتمة .

بس كدة اكون خلصت بس انا عرفة معلومات كتييييييييييرة جدا جدا عن القرين👻 لو عايزين اكتبو لي وانا عرفة بردو معلومات كثيرة عن العلم نفس وهحاول اني انزل مقالات كد علطول وسلام ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥واتمني ان ينال موضوعي هذا اعجابكم الي اللقاء👋👋 

 

 

 

 

 

التعليقات ( 0 )
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقال بواسطة

articles

194

followers

624

followings

43

مقالات مشابة