بنت بتصلي لوحدها بليل ..استكشفت ان الجن المسلم بيصلي معاها 😱#قصص رعب

بنت بتصلي لوحدها بليل ..استكشفت ان الجن المسلم بيصلي معاها 😱#قصص رعب

0 المراجعات

المقدمة. 

السلام عليكم النهاردة هكتبلكم عن قصة رعب عملو ليها فيلم .تخيل وانت بتصلي تلاقي صوت وراك بيردد كلمة الله اكبر .عاوز تعرف مين الي بيقول كدة واية الي حصل دة الي انا هكتبهولك النهاردة .بس دا الجزء الأول. انا قررت اني هكتبلكم القصة دي علي مرتين علشان هي طويلة شوية .وعلشان انتو مش تزهقو من كتر القراءة 😉ولا انا اتعب من كتر الكتابة .ان شاء الله هحاول انزل الجزء الثاني في أسرع وقت 😉.

القصة كاملة بأحدثها المرعبة 😱.

دايما بنسمع ان الناس بتقول لما الميت بيموت مقتول اوبيموت غريق او بيموت محروق بتظهر  روحة في المكان . مجموعة بنات من إندونيسيا. هم ثلاث بنات في مدرسة داخلية .في فترة العطلة كانت بتختار مديرة المدرسة ثلاث بنات علشان يهتمو بالمدرسة في وقت العطلة والقرار دا كان قرار إجباري. ووقع الاختيار علي نورورل .وبوتري .ونيس.فكان البنات مجبرين علي كدة .المهم بوتري هي البنت الملتزمة يعني بتحب تصلي صلاتها في وقتها .فكانت بتصحي البنات علشان يصلو معاها .لاكنها من اول ماوصلت للمدرسة وهي بتتعرض للمس اكتر من مرة .لدرجة ان نورول حاولت تهرب من المدرسة اكثر من مرة بسبب الجنون والخوف الي هي عملاة ليهم .بس الهروب من المدرسة دي كان شبة مستحيل .

الأحداث الأكثر رعبا😱😱

نورول صحيت بدري .وراحت تصحي البنات علشان يصلو معاها وكالعادة نيس بتتكاسل .فراحت نورول هي تتوضئ .بس نيس كانت شبة صاحية .وشافت الباب وهو بيتفتح ببطء  والمرعب اكثر ان هو كان بيتفتح لوحدة .ونورول وصلت للغرفة ولبست علشان تصلي .وبدأت في الصلاة لكنها بتسمع صوت وراها بيردد كلمة الله اكبر الله اكبر…

يتبع الجزء الثاني 

الخاتمة .

عاوز تعرف مين الي فتح الباب .ومين الي ردد الكلمة دي الله اكبر الله اكبر. وعاوز تعرف اية الي حصل تابعني 😉علشان يوصلك الجزء الثاني .

لقد وصلنا لنهاية المقال .اتمني ان ينال مقالي هذا اعجابكم لقد بذلت فية جهدا كبيرا. اللي اللقاء نتقابل في مقال جديد ان شاء الله. في امان الله وحفظه. 

بقلم الكاتبة :Habiba salama 

التعليقات ( 0 )
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقال بواسطة

المقالات

156

متابعين

627

متابعهم

42

مقالات مشابة