الاعضاء الVIP
Ahmed Adel Vip Founder المستخدم أخفى الأرباح
أكثر الأعضاء تحقيق للأرباح هذا الاسبوع
ali46 حقق

$3.99

هذا الإسبوع
Ahmed Adel Vip Founder المستخدم أخفى الأرباح
mohamed ahmed حقق

$2.05

هذا الإسبوع
elsosy حقق

$1.88

هذا الإسبوع
Ahmed حقق

$1.10

هذا الإسبوع
تقني بلس - Teqany Plus Articles admin حقق

$0.87

هذا الإسبوع
shehab حقق

$0.44

هذا الإسبوع
Ahmed Adel حقق

$0.43

هذا الإسبوع
YoussefMagdy المستخدم أخفى الأرباح
أهم المعلومات حقق

$0.33

هذا الإسبوع
قتلة أخوي المدلل (الجزء الثالث)

قتلة أخوي المدلل (الجزء الثالث)

قتلة أخوي المدلل 

الجزء الثالث والأخير

انا بقيت عامل زي المجنون مش عارفة ايه اللي بيحصل 
روحت البيت وانا في قمة خوفي ورعبي من اللي هشوفه النهاردا، 
بس لما طلعت لقيت باب الشقة مفتوح وخارج منه ريحة كريهه جدا ،

دخلت الشقة لقيت الارض كلها دم واول مادخلت باب الشقة اتقفل ، انا بدأت انده علي امي بس مفيش حد رد عليا لقيت تليفوني بيرن ،

ببص علي الرقم لقيته رقم سامر ، انا مش مصدق عيني ازاي سامر بكلمني من التليفون دا وهو مدفون معا،

برد وانا بصوت كله خوف وبقول الو ،

لقيت صوت سامر وكان بصرخ وبقولي الحقني يا أحمد انا بموت انا مخطوف في مكان كله زبالة وفي واحد شبهي بجري ورايا وعاوز يدبحني ،

وفجأة صوت سامر بقى طخين جدا وفضل يضحك وقالتلي متخافش يا أحمد فاجميعكم هالكون ،
والخط اتقطع ، انا مرعوب اوي من اللي بيحصل دا هل دا حقيقة ولا خيال لا لا اكيد كدب ايوة انا اكيد بحلم ،

فجأة سمعت صوت عياط جي من اوضة سامر ، انا بدأت امشي بهدوء ناحية الاوضة وبفتح الباب بهدوء انا خايف وانا بفتح الباب انا مش عارف ايه الكائن اللي جوا دا ،


لقيت الكائن اللي شبه اخوي دا قاعد قدام التلفزيون وبعيط وبتشاور علي التلفزيون ، انا مش عارفة بتعيط علي ايه ومجاش في دماغي غير اني اسأله مالك ،

لقيتها ولي اول مرة بترد عليا وبتقولي مش شايف حاجة من الدم اللي علي الشاشة ،

انا ببص علي شاشة التلفزيون لقيتها كلها دم ، انا ببلع ريئي وبقوله دم مين دا ، لقيت صوتها اتغير وبقي طخين نفس الصوت اللي كلمني في التليفون وبتقولي دا دم امك وابوكي مش قولتلك جمعيكم هالكون ،

انا جريت برا في الصالة لما لقيت عينها قلبت لي اسود تاني ولمحت جثة امي وابويا علي الارض متقطعين بشكل مريع ومفزع وفضلت اتصل بصحبتي بس محدش بيرد ولحسن الحظ هنا ان صحبتي كانت حاطة نغمة كولتون قرأن لما عليت الاسبيكر لقيت الكائن اللي شبه اخوي دا بيرجع وبيبعد عني جريت علي باب الشقة ولقيته اتفتح ونزلت جري في الشارع ومش عارفة انا هعمل ايه ،

الساعة دلوقتي 12 بعد منتصف الليل وانا مش عارفة هعمل ايه في الوقت دا ،

لقيت تليفوني بيرن وكان رقم امي ، برد وانا خايف اوي لقيتها امي بتزعق فيا وبتقولي انتي فين كل دا اتأخرتي دا ابوكي مش هيسيبك لما تيجي ،

اناخايف ارجع البيت  مفيش حل غير اني ارجع وكلمت واحد صحبي اسمه عمر ، عمر دا بعتبره اخويا لانه معايا في كل الاوقات ونزلي وقولتلو تعالي وصلني لان الوقت متأخر ، وفعلا وصلني البيت ، بس قولتلو اطلع معايا وصلني لحد باب الشقة، بصلي بااستغراب وقالي مالك أحمد فيه حاجة انت متغير بقالك فترة ،

قولتلو معلش انا تعبان وبحلم بكوابس وخايف ممكن تطلع معايا وصلني لحد الباب وانزل، وفعلا طلع معايا وبدأت اخبط علي باب الشقة وانا كلي خوف ومرعوبة ،

بس الغريبة اني لقيت امي بتفتح الباب وبتزعق فيا وبتقولي كل دا برا كنتي فين ، ولما شافت عمر زعقت اكتر وبتقولي مين دا وكنت فين معاه ،

قولتلها ياماما عمر دا زي اخويا ووصلني لاني كنت تايهه ، المهم الموضوع اتلم وعدي عادي ،


بس اللي مش عادي ان فيه كائن غريب مش عارفة اوصفه باايه معيشني في رعب وكل يوم في كوابيس واشوف جثث في اوضتي ،


واللي بيحصلي كل يوم اني بلاقي الكائن دا في اوضتي واقف عند الباب ، انا بقيت انام الصبح مبقتش انام بليل نهائي بسبب الكائن اللي شبه اخوي اللي كل العيلة مفكره ان دا أخوي بس دا مش أخوي وطلبتهم انهم يعملوله تحليل DNA بس لما قولت كدا كل اللي في البيت هاجموني ،

انا حاسة اني عايشة مع ناس غريبة لا انا حاسة اانا الغريبة في وسطهم محدش صدقني ومحدش عاوز يصدقني كأنهم عارفين كل حاجة ، انا خلاص تعبت من اللي انا فيه ، وروحت قسم الشرطة واعترفت اني موت اخوي سامر  ، بس لما راحه مكان اللي دفنت فيه جثة سامر ملقوش اثر لي اي جثة او هيكل عظمي دا مفيش حفرة اصلا في الارض ، يعني ايه انا مقتلتش سامر  طب اللي قتلتها دي مين ومين اللي معاايا في البيت انا حاسة اني في سجن ربنا بيعقبني فيه انا مش عارفة اهرب منه ، انا بكتبلك رسالتي دي وانا عايش في السجن دا انا حاولت انتحر اكتر من 5 مرات وكل مابرمي نفسي من البلكونة بلاقي نفسي بقوم من النوم مفزوعه وكأني في دايرة مبتنتهيش دايرة عاوزاني اعيش في خوف ورعب دايرة مش عارفة نهايتها ايه بس اللي متأكده منه اني عايشة في عالم تاني.
تمت........

مع تمنياتي لكم ب الاستمتاع


دكتور دب 

التعليقات (1)
mohamed ahmed

2022-08-20 14:58:51

جميل
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقالات مشابة
...إخلاء مسئولية: جميع المقالات والأخبار المنشورة في الموقع مسئول عنها محرريها فقط، وإدارة الموقع رغم سعيها للتأكد من دقة كل المعلومات المنشورة، فهي لا تتحمل أي مسئولية أدبية أو قانونية عما يتم نشره.