الاعضاء الVIP
Ahmed Adel Vip Founder المستخدم أخفى الأرباح
mohamed Vip حقق

$0.53

هذا الإسبوع
أكثر الأعضاء تحقيق للأرباح هذا الاسبوع
Ahmed Adel Vip Founder المستخدم أخفى الأرباح
mohamed jagour حقق

$3.81

هذا الإسبوع
محمد علي المليجي المستخدم أخفى الأرباح
MUSTAFA Hatam حقق

$1.99

هذا الإسبوع
Azezasayed المستخدم أخفى الأرباح
Ahmed حقق

$1.10

هذا الإسبوع
MOHAMED ESSAM حقق

$1.03

هذا الإسبوع
Prince2030 حقق

$0.75

هذا الإسبوع
ايمان خشاشنة المستخدم أخفى الأرباح
shady magdy دكتور جامعي حقق

$0.72

هذا الإسبوع
رواية أنا والمدمن الفصل 14؟

رواية أنا والمدمن الفصل 14؟

Part14🖤🔥🔥🔥🔥🔥
=هه؟؟؟ ف المستشفى؟ كنت حسه قولي انهي مستشفى
دلوقتي 
ايه اللي حصل انا جاية حالا
_ي بنتي اهدي الدكتور طمنا بس هو .. 
=جاية دلوقتي
_____
رزان بتصرخ و تعيط:بابا قوم ااصحا دلوقتي احمد ف المستشفى 
الاب بفزع:ايه؟ مستشفى ليه قولي 
_مش عارفه ي بابا تعال عشان خاطري نروح دلوقتي 
=طيب يلا البسي بسرعه 
_ماشي
_______ 
وصلوا المستشفى 
عمر:ازيك ي محمد
=طمني ايه حصل قولي 
رزان:طمني ي عمي احمد ماله عشان خاطري 
=اهدوا هو دلوقتي طلع من العملية 
رزان:عملية؟؟؟؟؟ 
_كان مسافر الفيوم عشان يجيب شوية حاجات من البلد طلعوا عليه قطاع طرق عايزين ياخدوا منه العربية رفض ضربوا عليه رصاصة 
=رصاصة؟؟؟؟ يلهوي لا يارب متخليهوش يروح مني
_انا كنت وراه ف العربية اللي بعديه ودايما انا ببقا شايل فرد(مسدس) مترخص للحالات دي ضربت طلقتين خافوا و جريوا جبته ع هنا 
=عمي هو هو هنا من امتا 
_من الساعه ١٢ حصل الكلام ده 
=كنت حاسه انا بحلم بقالي فترة باحمد والله طب طمني عليه
_الدكتور قال الرصاصة جت جنب قلبه ربنا ستر هو لسا تحت تأثير البنج 
=بابا عايزة ادخله اتصرفوا 
وانهارت ف العياط وقالت :يارب ليه اي حد بتعلق بيه بيروح مني يارب لا انا بحبه يارب قومه بالسلامه
_قومي ي بنتي هيكون كويس ثقِ بالله 
=ونعم بالله بس انا هشوفه 
__________
استأذن الدكتور ممكن مراته تدخل تشوفه؟؟
بعد رفض كتير 
رزان:لو سمحت ي دكتور عشان خاطر ربنا هيجرالي حاجه و انا عندي السكر عشاني بس هشوفه مش هتكلم والله اوعدك
=طيب ي بنتي بس عقمي نفسك كويس 
_اكيد حاضر

دخلت لقيته نايم ع السرير و ملفوف بشاش عند دراعه 
قعدت تعيط و تدعي ربنا 
مسكت ايده و قعدت تقوله انت حمتني قبل كده مش هتسيبني صح؟عشان خاطري انت كنت عوضي ي احمد عشاني فوق

قالت:اني سأقاتل بالدعاء و اني بالدعاء لمنتصرة🖤💫

سابته وراحت المسجد بتاع المستشفى قعدت تدعي و تصلي و تعيط و تدعي بيقين ساعه لقت نفسها نامت ع المصلية 
والدها:رزان قومي بسرعه
_ايه ايه ي بابا احمد ماله؟
=فااق فاق بسرعه
_يلا يلا 
=اصبري البسي النقاب 
_اه اه حاضر يلا 
دخلت له بصت له و عيطت ع شكله وع التعب
احمد بصوت مش واضح
_متعيطيش ي حبيبي انا ك كويس
= ي حبيبي الف سلامه 
_قلتي ايه؟ حبيبي؟
=وقلبي و روحي بس قوم
بصوت تعب 
_ياه هو جعفر ده مش بيمشي غير لما يحصل لي حاجة 
=ههههه بحبك والله بس انت قوم 
_وانا اكتر متخافيش الحمدلله ع كل حاجه

عدت كم ساعه

الدكتور:الف سلامه معافى
_تسلم ي دكتور هطلع امتا؟
=مش قبل ٣ ايام

الوالد:نعم ٣ ايام بس.. 
رزان:بابا مش مهم نأجله اهم حاجة صحته بالدنيا 
=طيب ي حبيبتي مفيش مشكلة انا هقول للمعازيم متقلقيش 
_طيب ممكن اكون انا الملازمة لي؟؟
=الدكتور:مفيش مشكلة
_الاب:بس ي بنتي هتتعبي و متنسيش انك بتتعبي بره البيت 
=متخفوش بس هفضل جانبه طول الليل و اجي الصبح ي بابا وعد و هلتزم بكل الدوا و كل حاجه
_امري لله حمد الله ع السلامه يا ابني
=الله يسلمك ي عمو 
سلم الابوان احمد و مشيوا 
_____________
والد رزان:سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيك ي ام رزان 
=و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته تمام انا عارفه ان رزان مضايقه اني مش هقدر احضر الفرح بس غصب.....
_الظاهر ربنا كاتبلك تحضريه الفرح اتأجل حوالي اسبوع
=بجد؟؟؟ مش مصدقه يعني هقدر اجي اصل مدحت قالي انتي كده مش هتنفعي رايحة جاية

اتعصب و كتم ف نفسه
_لا تقدري ان شاء الله و هاتي الولاد معاكي 
=ان شاء الله بس ايه سبب التأجيل هو ف حاجه
_احمد عمل حادثة 
وحكالها الموضوع
=ي قلبي الف سلامه يارب يقومه بالسلامة 
_يارب يارب
_________
رزان :احمد حبيبي تحب اجيبلك فاكهة؟؟
_لا مش عايز ممكن تاكلي،خدتي الدوا؟؟؟
=ي عم متخفش عليا خدته ارتاح شوية ونام و انا جنبك اهو
_ربنا ما يحرمني منك 
=امين ي حبيبي وياك 
_________
نام و فضلت تقرا قرآن وهي ماسكة ايده و قفلت المصحف و قعدت تتأمل في وشه كأنها بتتأمل في اعظم لوحة شافتها قعدت تملس ع شعره و غطته و نامت وهي ماسكة ايده 
_________
صباح اليوم التالي 
احمد:رزان رزان قومي ي حبيبتي 
=صباح الخير عامل ايه طمني
_اطمنك ايه ليه نمتي هنا م في سرير مرافق نمتي و انتي قاعده و ماسكة ايدي هو انا ههرب
=غصب عني 
انت متعرفش والله من قبل كتب الكتاب و انا حسه و بحلم بأحلام وحشة 
_معلش ربنا كاتب كده الحمدلله ع كل حاجه 
=ونعم بالله ،اتصلت بمنى و زياد جايين 
_نعم ي بنتي دول مكملوش يومين 
=اعمل ايه م بابا نشر الخبر بتاع التأجيل لقيت الكل بيتكلم و بيبعتلي 
بعد ساعه 
الدكتور في زيارة
رزان:تلاقيها منى 
خبطت الباب ولكن مكنتش منى كان.... عُدي
_ايه ده عُدي 
= السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عاملة ايه ي رزان 
_تمام الحمدلله مين قا..
=والدك اتصل بكل المعازيم و قالي ،ايه ي بطل مالك ي عم الفتوة رايح تضّرب من الناس اأقصد تضرب الناس 
_ههههههههههههه ماشي اتريق عامل ايه وحشني 
=والله وانت معافى ان شاء الله شد حيلك كده خليك بطل عشان تحضروا كتب كتابي ولا هتستندلوا
_هههههههه اول دعوة ي ابني
________
شوية و دينا جت و سلمت و اسلام جه 
و اول م شاف دينا فرح من جواه

اسلام:الف سلامة عليك ي صاحبي متشوفش شر 
=حبيبي تسلم طمني عليك 
_والله مفيش اهو بحاول اشوف الشغل

=الله يعينك يارب 
الساعه جت قرابة ٥ المغرب و الوقت عدى بسرعه
دينا:حمد لله على السلامة يا احمد انا لازم امشي
اسلام:انا كمان ماشي لو تحبي اوصلك 
_لا لا تسلم هتمشاها انا بيتي قريب
=مش هينفع تتمشي لوحدك عشان احنا ف الشتاء عن اذنك ي احمد هاخد بنت خالتك وأوصلها 
_ماشي خلي بالكم من نفسكم و طمني بس توصل
________

"الصداقة صدق الاحساس و الاقوال🖤💫"

_اسلام:ممكن اسألِك سؤال 
=اتفضل 
_انتي بتحبي احمد من امتا؟

=تقصد كنت،كنت بحبه من و انا ف ٣ ث عشان كنا بنلعب مع بعض كتير واحنا صغيرين و ماما فهمتني انه هو هيكون من نصيبي بس كانت غلطانه وانا اقتنعت ب رأيك وقتها
_ربنا يسعدك يارب انتي شخصية طيبة جدا مع انك بتحاولي تظهري العكس بس حرفيا انتي شخصية حلوة و كل حد يتمناكي 
اتكسفت و فرحت اوي عشان هي عارفه ان محدش ممكن يحبها عشان شخصيتها 
_ممكن اقولك حاجه تاني؟
=اتفضل 
_بحبك

انتبه اسلام ع صوت احمد 
_ايه ي ابني بتحلم وانت صاحي؟؟
=هه؟ اسف سرحت شوية يلا اسيبك انا ترتاح عن اذنك ي رزان عن اذن حضرتك ي دينا سلام عليكم 
____________
اسراء اتصلت ع احمد تطمن عليه و قالتله انها هتيجي بكرة تشوفه 
باليل
_احمد عامل ايه دلوقتي حاسس ب اي وجع 
=لالا انا زي الفل بس زهقت و عايز اخرج
_معلش فاضل يومين بس يلا عشان تتعشى و تنام
=وانتي؟ مش هتتعشي
_لا مليش نفس
=هما كلهم بيبقوا حلوين كده و هما ملهومش نفس ههههههههههههه 
_احم احم عارفه 
=اتخمدي ي حبيبتي 
_بيموت فيا هههههههههههه
___________
اليوم التالي 
رزان:احمد يلا عايز حاجة هروح اشوف بابا عشان ميقلقش و كمان وحشني اوي
=طيب خلي بالك من نفسك اسراء كلمتني و جاية هي وماما و بابا 
_حلو مش هتقعد لوحدك 
____________
والد رزان:ي هلا حبيبتي عاملة ايه طمنيني عليكي و ع احمد عامل ايه 
=والله ي بابا كويس احسن كتير 
_طب الحمدلله اه نسيت اقولك انا كلمت مامتك 
=بجد؟؟؟ ليه؟
_عشان اقولها ع الفرح انه اتأجل فرحت عشان هتعرف تحضر ان شاء الله 
=فرحتني اوي 
_______
اسراء وصلت و الام و الاب 
اسراء:نسيت حاجة ف العربية ي طنط روحوا انتم و هحصلكم 
_تمام ي بنتي غرفة رقم ٦٦٦
=تمام تمام

جابت تليفونها ورجعت و هي ماشية بخطوات سريعة 
هوووب 
_انا اسفه اوي معلش اني وقعتلك الادوات اسفه هلمها
=بس بس محصلش حاجة في ايه ولا يهمك
_صدقني مكنتش اقصد بس كنت مستعجلة عشان اخويا هنا وعامل حادثة و كده
=والله م حصل حاجة اتفضلي ربنا يشفيهولك يارب 
عبدالله (دكتور مسؤول عن حالة احمد )
يمتاز عبدالله ببشرته الفاتحة عيونه البنيتان شعره المايل للاصفر
مشيت اسراء كم خطوة 
_معلش ي دكتور 
بصت في ID 
_ي دكتور عبدالله غرفة ٦٦٦ فين؟؟
=انتي اخوكي ف غرفه رقم ٦٦٦؟؟؟
_اه قالولي كده
=اتفضلي انا كنت رايحله انا دكتور عبدالله المسؤول عن حالة اخوكي "احمد" مش كده
_اوه بجد تشرفت و اسفه طبعا 
=ولا يهمك الشرف ليا اكيد اتفضلي عشان اورييكي الاوضة 
___________
فايزة:ابني حبيبي عامل ايه طمني الف سلامه 
=متعيطيش بقا انا كويس جت بسيطة
_الله ينتقم منهم 
=امين طمنيني عليكي و ع الضغط بتاخدي الدوا
_اه ي حبيبي انت خلي بالك من نفسك
________
دخل عبدالله اتفضلي الاوضة اهي 
_احمددد ي خويا الف سلامه عليك 
=حبيبتي الله يسلمك عاملة ايه 
_كويسة 
الدكتور:ازيك ي بطل اخبارك انهاردة 
=ههههههه بطل ف ايه بس محصلتش لاعبة الباليه المائي
_ههههههههههه لا شد حيلك وقت الدوا اهو 
اسراء:اسفه اوي ي دكتور 
احمد:ليه حصل ايه عملتي ايه ي بلوة؟؟؟
=ههههه بس بقا ،كنت بمشي بسرعه و مشوفتوش و وقعت الادوات منه
_منك لله ي شيخة جاية تخربي الدنيا هنا كمان مش كفاية
ضحكوا كلهم ع الحوار
_______________
روحوا ال٣ و شوية و رزان:الو ي احمد عامل ايه ي حبيبي
_تمام ي روزة ها جاية امتا 
=يلا شوية و هنزل يلا اسمعني اجيبلك ايه؟ بقولك ايه ايه رأيك اشتريلك اكل جاهز و ناكل سوا بس بيني و بينك من غير م الدكتور يعرف ههههه
_هوب هوب انا مع الدكتور و سمع كل حاجة
=انا بقولك ان الاكل اللي بره المستشفى مينفعش خالص يتاكل فاهمني 
_ههههههههههه لا ي شيخة قلبتي بطة بلدي ،بهزر ياختي جيبي معاكي و خلي بالك من نفسك ف امان الله حبيبتي
__________
مدحت(زوج فاطمه):قوليلي بقا بنتك عاملة ايه 
_كويسة الحمدلله 
بخبث اكتر
=و يا ترى ابوها؟ايه اخباره بقا
_كلهم بخير هيكون ماله يعني 
=هو متجوز؟
_معرفش دي حاجة متخصنيش ي مدحت و اقفل السيرة بقا ممكن؟
=ممم ماشي يلا عشان نقوم نتعشا
_يلا نادي ليان و لؤي
___________
اسراء مش ع طبيعتها كل شوية تفتكر موقف الدكتور و ازاي خبطت في زي القطر
_بس ماشاء الله تبارك الله زوق اوي واحد تاني كان شتمني،و انيق كده يلا اصلا عادي
ضحكت ع طريقة تفكيرها 
بينما دينا هي التانيه من ساعة الفرح و هي بتفتكر كلام اسلام ليها و بتحاول تعدل من نفسها اكتر و اكتر 
_____________
اسلام بيكلم والدته(هبه)
من غير اي مقدمات 
_ماما انا عايز اخطب 
=ايه ده فجأة كده الله كبرت يا واد
_هههههههههه بجد والله بتكلم بجد
=قولي مين؟ 
_دينا
=دينا؟؟؟مفيش حد غير دينا واحدة اسمع عنها بنت خالة احمد صحبك؟؟
_هي ي ماما انا عايز اخ....
=عايز ايه انت عارفها و شايف لبسها عامل ازاي و شكلها غير بقا ان شخصيتها متطق...
_ماما صدقييني هي طيبة اوي بجد بس هي كانت ماشية ورا كلام مامتها عشان خاطري انا واثق من كلامي ومحبتش اخد اي خطوة حرام تعظيم لله ثم لصحبي و ليكم كلكم عشاني وافقي 
=انا عمري م رفضتلك طلب و دايما قراراتك صح 
_يعني موافقه؟؟
=موافقة 
=خلاص نستنا لما احمد يخرج بالسلامه و هفاتحه ف الموضوع ف الفرح او اكلم عمو عمر كمال ايه رأيك 
_ع خير يارب يكتبلك الخير 
_________
رزان:بخ ازيك ي حمادة
=ههههههههه حمادة ماشي ماشي لسا ياما هنشوف 
_جبتلك بقا شوية مشويات عنب عنب
=رزان حبيبتي هو انتي ي قلبي اليومين دول مصاحبة مين؟
_مش فاهمه ازاي
=عنب ايه ي ماما متجوز سواقة توكتوك
_ايه ي زميل هههههههههه
=ينهار مفاجأة ي استاذ ممتاز 
_هههههههههههه يلا يلا احسن الدكتور ييجي يشعلقني
بغيرة و عصبية
=يشعلق مينن؟؟
_يشعلقك طبعا
_اها يلا يلا هههههههه
__________
فاضل يوم و احمد يطلع
رزان بتفكر تنقي لاحمد البدلة 
راحت للمحل قبل م تروحله المستشفى 
_الله تجنننن
اتصلت بأحمد
_احمد افتح الواتس بسرععه هبعتلك حاجة شوفها و قولي رايك
=تمام في ايه؟
_افتح بس
شوية و فتح 
_تجنن اوي زوقك روعه
=هحجزها؟عشان تقيسها بكرة بس تطلع 
_ي مجنونة ع طول كده 
=ايواا تمام هحجزها يلا يلا.

حجزت البدلة و راحتله
_مساء الورد الجميل عامل ايه
=زي الفل مش هتبطلي جنانك ده؟
_عههههههههههه هتقعد تتمرقع لغاية م نأجل اكتر الفرح لا يخويا فيش وقت
=هههههههه شكلك مستعجلة 
و غمزلها
بصوت جعفر 
_نعم؟؟ و هستعجل ليه يعني،او اه بصراحة هموت و..
=ايوا و ايه بقااا
بصتلع بصة حادة 
=هموت ي احمد ع البوفيه بتاع الفرح ولا تلاجة بقا الشوكولاتات يلهووووي.... و لم ليلتك فاهم
_ههههههههههههاعوذ بالله بلاعة اتفتحت ههههههه
=هههههههه ايوا طبعا مش عشان تعبان تنسى مين رزان 
_جعفر حبيبي كنت واحشني
=هههههههههههههه يلا كُل
__________
#انا_والمدمن 
#رايكن
اوشكت ع الانتهاء🔥🔥🔥♥️

التعليقات (0)
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقالات مشابة
...إخلاء مسئولية: جميع المقالات والأخبار المنشورة في الموقع مسئول عنها محرريها فقط، وإدارة الموقع رغم سعيها للتأكد من دقة كل المعلومات المنشورة، فهي لا تتحمل أي مسئولية أدبية أو قانونية عما يتم نشره.