قصة عودة دنهش الإنسي الفصل الرابع

قصة عودة دنهش الإنسي الفصل الرابع

0 المراجعات

هل تبحث عن قصص رعب خيالية؟

اذا انت في انسب مكان سوف نقدم لكم اقوي قصة رعب وهي قصة دنهش الإنسي وهذا هو الفصل الرابع اتمني ان تتعجبكم والان اترككم مع القصة ولا تنسي والانضمام الي قناة التلجرام او جروب الواتس اب في اخر الفصل.

قصة عودة دنهش الإنسي الفصل الرابع


ابويا:سلطاان اللي واقع هناك دا مش موبيلك اللي بتدور عليه؟
وقفت متنح ومش عارف ارد.
ابويا:انت جيت هنا ليه انطق
انا؛والله ما جيت هنا غير معاك ما انا ف البيت يا ف الكليه وعبدالله وامي واقفين اهم.
سكت وبعدين:طيب انضف شقه هنا الشقه رقم 4 هنقعد فيها
انا:لالا خلينا في اي شقه غيرها
ابويا:اشمعنا بقي
انا: اصل هي ف الدور التاني و هكسل والسلم عالي علشان ماما.
ابويا:انت عرفت من فين  انها ف ال التاني
سكتنا شويه وبعدين الكلمه اللي كنت ع الحيطه اللي شفتها المره اللي فاتت اتغيرت.       ( اتيتم ب انفسكم ف عليكم الخضوع وتقديم القرابين)
مع الاسف طلعنا الشقه دخلنا واحنا طالعين انا بترعش عبدالله اخد باله بس معلقش و قف جنبي كدا ودخلنا.
امي:المطبخ فين عاوزه الحق احط الاكل ف التلاجه
انا:اخر الطرقه ع الشمال
ابويا بص لي:ما انت تفهمني بقي انت عارف التفاصيل دي ازاي
انا:اصل حلمت بيها
ابويا:وهو مضايق  حلمت ااه و موبيلك وقع ف الحلم ف لما جينا هنا لقيته صح.
عبدالله :اهدي يا عمي نرتاح انهارده و بكره نتكلم
ابويا ادي عبدالله مفتاح شقه 3ودي شقتك مكنتش اعرف انك جاي بكره هجيب حد ينضفها.
عبدالله :لا مش مستاهله انا و سلطان  هنتعامل متتعبش نفسك
يلا ي سلطان 
واحنا طالعيين سمعنا صرخه من الحمام
جرينا علي الصوت 
مريم :مالك يا سلطان  دا صرصار متقلقش.
امي:انتي لازم ترعبينا ب صوتك دا ومن صرصار
عبدالله :حصل خير ا جماعه يلا هاخد سلطان  و نام ف الشقه التانيه
فعلا رحنا بس الشقه دي فيها روسمات غريبه و تراب اسود متفحم ف الارض زي ما تكون رماد
انا:تعاله ننظف مكان ننام فيه
عبدالله :في اي يا سلطان  انا مش ابوك تشتغله ولا حوار الحلم دي يدخل عليا عيب عاوز الاحسن مستحيل ابوك يسدك الحوار دا. 
انا:حكيت كل اللي شفته و حصل
عبدالله  بصي لي بسخريه:انت بتكلم واحد اهبل نام نام
فعلا نمنا بس حسيت ب كف ايد ع وشي بفتح عيني ببطئ لقيت عبدالله  بيبصلي  بشكل مخيف. 
عبدالله :اهلا بيك عندنا
ابتسامته بشعه من ودنه اليمين ل ودنه الشمال وعينه بيضا تماماا
بصيت علي عبدالله  لقيته نايم جنبي باب الشقه اترزع صحي
عبدالله :في اي في اي
لقينا مريم داخله علينا ب عبايه بيضا و قرعه منظرها بشع
انا:انتي اي اللي عملتيه ف نفسك دا ارجعي الشقه
عبدالله  قرب مني:دي مش مريم  دي دليل ان اللي حكيته صح
مريم :اهلا (بقرابيني اتيتم الي راضيون ب انفسكم عليكم الطاعه و حفظ العهود)
انا:طاعه اي وزفت اي
عبدالله :انتي مين اصلا
مريم :انا من يسكن الارض و باطنها انا من عزبت ف سجن الجان لسنوت اذا لما تطيعو اوامري ستظلو عالقين ك ارواح الان★
عبدالله فكر يمشي بس رفعت وشها عينها بيضا تماما و الحيطه بتنزف دم كتير جدااا اشياء اتكونت حوليه
انا:متأذهوش سبيه سبيه
مريم :طفل ف التلاته من عمره ذكر غدا بعد منتصف الليل
انا:مستحيل انفذ كلامك
مريم :يبقي استحمل اللي هيحصل
اتكون جسم كبير جدااا من الدم شكل المحارب و مسك عبدالله  يضرب فيه
انا:خلاص حاضر حاضر
مريم نزلت ف الارض و عبدالله واقع جثه فوقته الساعه كانت 3:30
عبدالله :هو انا بحلم ولا دا كان بجد
انا:صدقتني بقي اختي هتضيع مني
عبدالله :انا مال امي انا مروح و حالا كمان فعلا اخد شنطته ونزل بس سمعت صرخته جريت عليه لقيته متنح.
انا لسه هقوله في اي شفت ان مفيش سلالم ولا الدور اللي فوقينا ولا اللي تحت احنا زي المتعلقيين بدائت حاجه تزحف ع الجدران بس مكنش تعبان دي مريم !!
عبدالله: انا هتصرف ما انا خارج خارج
راح نحيه الاسانسير شفنا حاجات قدام الباب
انا:انت لو دخلت مش هتطلع منه اصلا اصبر و لما النهار يطلع حقك تمشي
عبدالله : ب استسلام:ماشي
بصيت علي شقه اهلي لقيت فيها ضوء قلت يمكن حد صاحي الباب كان مفتوح دخلت انا و عبدالله 
سمعت صوت خربشه ف الحمام قربت منه لقيت مريم  حطه شمعه قدام المرايا و بتقص شعرها بنفس طريقه البنت الشيطانه دي ولا الجنيه دي
مريم  بصوت خشن:سلطاان  ممكن تشيل شعري معاك اصل مريم  كانت بتحبه قووي
انا:انتي مين
مريم بنفس الصوت:انا ههه انا مستني قرابيني لو خايف علي اهلك
طلعت جري ملقتش عبدالله جنبي ،كان لازق علي حيطه ازاي معرفش قربت منه و بشده معرفتش
اللحظه دي النور كله اتقطع و غبت عن الوعي شويه فوقت لقيت نفسي ع باب الشقه و عبدالله  جنبي
انا:عبدالله عبدالله 
عبدالله اتخض :قام جري النهار طلع ولا لسه
انا ببص ف الساعه 3:40
نعم ازاااي دخلنا الشقه بتعتنا رغم العتمه اللي فيها بس شفنا اوضه ف اخر الطرقه تقريبا انا و عبدالله فكرنا ف نفس الفكره اننا ندخل
انا:اشمعنا الاوضه دي طالع منها نور
عبدالله :اسأل ابوك مش هو اللي جبنا هنا
مزعلتش منه بس قلت له:انا السبب ع فكره انا اللي اصريت ناخد العماره دي
عبدالله  :انا مش هدخل الاوضه ع جثتي
انا:هيحصل اي اكتر من اللي حصل
عبدالله بصلي وسكت قربنا من الاوضه بس كل ما بنقرب الاوضه بتقرب انا قلت تهيأت بس .
عبدالله :ولااا  الاوضه بتقرب ولا انا بخرف
انا:انا حاسس كدا اكيد فيها سر
دخلنا و الباب اترزع ورانا........يتبع ....

الفصل الخامس من قصة عودة دنهش الإنسي

نقدم لكم الفصل الخامس من القصة  اضغط هنا 👇👇 

قصة عودة دنهش الإنسي الفصل الخامس

الي هنا نكون قد وصلنا الي نهاية الفصل الرابع من قصة عودة دنهش الإنسي واتمني ان تكون قد نالت اعجابكم .

ولا تنسوا الانضمام الينا من خلال الضغط علي الايكونات في الاسفل👇👇.

image about قصة عودة دنهش الإنسي الفصل الرابع
image about قصة عودة دنهش الإنسي الفصل الرابع
image about قصة عودة دنهش الإنسي الفصل الرابع
التعليقات ( 0 )
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقال بواسطة

المقالات

26

متابعين

29

متابعهم

7

مقالات مشابة